aanmelding knhs / startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

aanmelding knhs / startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 09:44

Met hulp van ikke20 hier op bokt heb ik me een aantal weken geleden ingeschreven bij de knhs en een aanvraag voor een startkaart ingedient. Ik kan op de website erg veel vinden met betrekking tot de startkaarten en bijv. blanco coupons, maar kan verder geen 'levertijd' van startkaarten vinden. Ik wil dus graag weten wanneer ik die kaart ongeveer binnen zou hebben, de aanvraag is 2 á 3 weken geleden naar hun opgestuurd Lachen

(dit omdat ik me graag in zou willen schrijven voor wedstrijden, maar er niet op zit te wachten om ook nog eens blanco-coupons te kopen. Ik schrok ervan hoe duur die per stuk waren Haha! Bloos! )

happyjoyce

Re: aanmelding knhs / startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 09:45

Ik heb in januari mijn startkaart aangevraagd en het heeft bij mij 5 weken geduurt voordat ik hem binnen had.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 10:32

Standaard levertijd is 4 tot 6 weken. Als het langer duurt mag je gratis blanco's aanvragen, maar die krijg je alleen als je langer dan 6 weken wacht op je startkaart.

Ik heb vorig jaar bijna 10 weken moeten wachten, dus heb blanco's gekregen om te starten.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 18:47

alsof ze het topic gelezen hebben: heb vandaag mijn startkaart op kunnen halen! levertijd is dus ongeveer een maand Lachen

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:52

bij mij duurde het 9 wekenXD heb wel paar keer mailtje gestuurd, maar van een paar wedstrijden moest ik helaas afzien!

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:56

bij mij duurde het ook een maand

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 21:58

Ik heb het secretariaat van onze vereniging. Over het algemeen heb ik de startkaarten binnen 3 weken na aanvraag in huis.

Het is wel eens gebeurt dat het aan het begin van het nieuwe jaar iets langer duurt.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:11

dat is verschillend. ligt eraan of ze daar nog in de winterslaap zitten :p, nee grapje
is bij iedere kaart verschillend had er pas 1 die duurde 4 weken, en een andere die ik alvast aanvroeg maar geen haast, was een week later er al en nu heb ik 2,5 week geleden aangevraagd dus.....

nu is moment dat er veel worden aangevraagd ivm met nieuwe seizoen en voor de 4 jarige omdat die pas in april (springen) mogen starten.
je startkaart komt wel, je kunt er alleen niks van op aan :p

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:12

Wij hebben hem in januari aangevraagd en 3 weken later hadden wij hem binnen Haha!