vliegendeken: dominick of bucas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxx88

vliegendeken: dominick of bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 16:32

binnekort wordt het weer warmer en hebben we weer last van vliegen en ander ongedierte. daarom heb ik besloten een goed vliegendeken voor mijn paard te komen. ik heb er al enkele gehad maar ze waren ofwel snel stuk, ofwel was de pasvorm niet goed.
het is de bedoeling dat mijn paard ermee op de wei staat, dus het moet wel trekbestending en sterk zijn (ivm spelen met andere paardjes Knipoog ).
mijn keuze ging uit naar dominick (omwille van goede pasvorm) en bucas (omwille van bescherming op buik)
iemand ervaring met 1 van deze 2 ??? iemand een andere mening ???

Limpia

Re: vliegendeken: dominick of bucas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 22:48

Dominick heeft een nieuw model vliegendeken welke een stuk sterker is dan het model van vorig jaar. De deken heeft inderdaad geen buikflap, maar wel een extra lange hals.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:05

Ik heb een jaar of 4 geleden een Dominick gekocht voor de vakanties in 'vliegrijk-gebied' en die bevalt qua pasvorm heel goed.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:18

Ik heb de bucas, een al wat ouder model, zonder buikflap. Deken is sterk. Pasvorm is redelijk goed, paard krijgt er geen schuurplekken van.