Vanavond had ik een springwedstrijd in Kampen "De Zilveren Ui". Maandag had ik echt een supe leuke springles en Melano sprong toen zo goed! Dus ik had toen alle vertrouwen in vandaag..
Ik moest om half 7 klassiek parcour springen en om kwart over 5 kon je het parcour gaan lopen. Parcour was niet moeilijk ook niet echt makkelijk maar gewoon leuk en goed

Opgezadeld en om 10 over 6 zat ik erop. Eventjes lekker losgereden. Nou eigenlijk kon ik het niet lekker noemen maar Melano liep zelf wel goed. Het was een kleine binnenbak met zoveel mensen! Je wist niet waar je moest rijden. Ik botste ook constant tegen iedereen op. Maar al die kinderen gingen ook overal stappen, zo irritant!

En daar werd ik omgeroepen. Ik moest er het beste maar van maken. Binnen komen en groeten. Oke zover was ik en daar ging die rot bel. Aangesprongen in galop en met volle vaart op hindernis 1 gereden.. Hup daar weigerde ze. Ik kon wel janken!!!

Wat een teleurstelling maar tis en blijft een dier. Ik kan het blijven zeggen.. ik begrijp er nog steeds niks van. Wat was er met haar aan de hand?

Pff twas me een avond. Ik denk dat ik me maar eventjes ga bezig houden met dressuur... daar kan dit in ieder geval niet gebeuren