Last van duim door zweep

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rym

Last van duim door zweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 17:42

Ik merk dat als ik een tijdje aan het rijden ben op een hand de duim van mijn hand waarin ik mijn zweep vast heb nogal zeer gaat doen, Ik denk dat ik hem verkramp om de zweep heen maar ik weet het niet. Naderhand heb ik hier meestal ook nog een uurtje of twee last van. Kent iemand dit probleem en weten jullie misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen ? Bloos

SillieXTanja

Re: Last van duim door zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:04

Probeer eens je zweep in je andere hand te houden ..

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:06

Doe het touwtje van je zweep om je hand en houd hem ontspannen vast. Als je het met touwtje vervelend vindt kun je het ook zonder doen. Eigenlijk let ik er nooit zo op dat ik die zweep vasthoud, en ik houd hem ook niet heel strak vast: hij ligt gewoon ontspannen in de hand. Wissel vaak van kant. En als niks werkt: misschien kun je zonder zweep rijden? Dat ligt natuurlijk aan je paard.

Jamaica95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:07

HI! i don´t understand Bloos a thing about what you are written so I post my topic anyway =)
My name is Helena and we have a pony named Jamaica, a brown mare born 1995. We would like to have som infomation about this D-pony. Do you know anything about Jamaica? Please e-mail helenat73@hotmail.com, for pictures http://www.ridskoletjej.com. Ps: Jamaica is now living in Sweden

Rym

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 18:18

Er, This is the wrong forum for that Jamaica, you should try looking for information Here

Rym

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 18:20

Verder, het maakt niet echt uit in welke hand ik het heb, het gebeurt bij beide van mn handen. Verder is mij geleerd het touwtje van je zweep af te halen ivm gevaar als je valt of als je zweep ergens blijft haken. Zonder zweep zou natuurlijk wel kunnen, alleen ik rijd nog niet zo gek lang op het paard dus hij is nog aan het uitproberen, dan is het wel handig. Maar ik zie hal dat hier geen magische oplossing voor is, gewoon proberen mijn hand te ontspannen lijkt me. Lachen

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:51

misschien even zonder zweep, zodat je je handen kunt leren ontspannen en dit later weer oppakken met zweep