Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat kun je door een loonwerker laten doen en als je er behoefte aan hebt kun je er drainagebuis in laten leggen, slootje of greppel er eventueel omheen... ik heb hier thuis een oppervlakte van ongeveer 50 bij 20 meter laten doen, maar er moest een sloot gedempt worden dus werd de rekening hier wat hoger dan in eerste instantie zou. Pellie schreef:ik weet niet wat je wilt maar het goedkoopste is eigen zandgrond omhoog laten halen.dat kun je door een loonwerker laten doen en als je er behoefte aan hebt kun je er drainagebuis in laten leggen, slootje of greppel er eventueel omheen... ik heb hier thuis een oppervlakte van ongeveer 50 bij 20 meter laten doen, maar er moest een sloot gedempt worden dus werd de rekening hier wat hoger dan in eerste instantie zou.
mijn paard loopt vreselijk stijf in..:s dus zorg idd dat je een mooie, goede bodem hebt 
thommie schreef:Wij hebben woudzand voor de verkoop. Ideaal voor je rijbak.. wordt er veel verkocht voor de rijbakken en zelfs voor een drafbaan!
Via loonbedrijf Veldman in de Tijnje kun je aan 'ons' zand komen.