Hallo, daar ben ik weer.. Sinds afgelopen Woensdag zijn er 2 nieuwe pony's op stal gekomen, zijn allebei welsjes (vader en zoon) en allebei ruinen. Is altijd mee gement. Maar, dit doet er eigenlijk niet aantoe. Het probleem is nou; ze staan in de stal naast de stal waar mijn paard instaat, heb mijn paard toen een stal opgeschoven omdat die met die andere pony vocht (trappen tegen de wand aan enz en elkaar willen bijten tussen de tralies door), dit deed die met de pony die er al heel stond. Nou staan die 2 nieuwe dus in de middelste stal, die vechten ook met die ene pony waar de mijne mee had gevochten, nou merk sinds vandaag eigenlijk dat mijn paard chaggerijniger is geworden. Hij vecht niet met die 2 pony's, ze doen alleen de oren plat naar elkaar (maar heb ze nog niet zien vechten).
Maar Vasco doet soms ook chaggerijnig tegen mij, als die andere pony's de oren plat doen tegen hem, doet hij dat ook en het lijkt net of die dat dan ook tegen mij doet, terwijl die dit van tevoren nooit eerder heeft gedaan! Het heeft dus echt met die pony's te maken want sinds die er staan doet die dit. Ik baal er wel een beetje van, want heb een hekel aan chaggerijnige paarden, dus moet de mijne het al helemaal niet worden!!
Wie weet hoe ik dit kan oplossen, of hoe ik hem dit kan afleren als het te erg word. Want nu valt het nog wel mee.. alleen oren soms plat nadat hij het deed naar die andere pony's. Dus denk ook niet dat die het persoonlijk bedoeld voor mij, maar toch vind ik het niet leuk!
Groetjes Milou