Probleem is, ik krijg ze dus echt niet ingelopen

Elke dag heb ik ze aan, maar ik merk gewoon geen vooruitgang, versoepeling en alles doet me zeer, knieholtes, enkels, bij mijn tenen

Wie heeft de ultieme tip voor me?
Groetjes!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb de Petrie Perfect 
maar nu zitten ze echt heerlijk, wil nooit geen andere meer..

Antoontje schreef:het heet:
Fiebing's shoe stretch it.
ik heb het in het drunens ruiterhuis gekocht
), een nachtje natte kranten er in en ze vervolgens aantrekken, en niet al in de rekkers zetten, maar ze het liefst gewoon in de hoek smijten (wel voorzichtig natuurlijk) na gebruik. siko schreef:Antoontje schreef:het heet:
Fiebing's shoe stretch it.
ik heb het in het drunens ruiterhuis gekocht
Online te koop? (zo ja, heb je website voor me?)

Rachel_x schreef:hee ik zie net dat je ook in Zevenaar woont

GamblersCup schreef:Tips van degene die mijn laarzen op maat heeft gemaakt:
Veel traplopen, gewoon mee gaan rijden (al is het lastig om in het zadel te komen als je een groter paard hebt), een nachtje natte kranten er in en ze vervolgens aantrekken, en niet al in de rekkers zetten, maar ze het liefst gewoon in de hoek smijten (wel voorzichtig natuurlijk) na gebruik.
Ze zaten na een dag of 5 als gegoten en soepeltjes.

) Die hakverhogers ofzoiets, heb ik, maar nog knellen ze in mijn knieholtes. Denk er soms weleens over inlegzooltjes te kopen?? 
Smartiej schreef:Ik kreeg ze ook niet ingelopen. Rijden hielp bij mij het beste. Succes!
Smartiej schreef:volgens mij hoorde ik in een ander topic dat fietsen ze juist in een verkeerde positie gaan staan. Je moet er gewoon veel mee rijden. Beetje ongemakkelijk in het begin, maar zo gaan ze het beste zitten. Ik kreeg ze ook niet ingelopen. Rijden hielp bij mij het beste. Succes!