Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitch schreef:Staat ie in z'n eentje?

Breghje schreef:Ik zou heel snel gaan grondwerken met je paard, daar zijn via de zoekfunctie ontzettend veel topics over te vinden. Je paard heeft totaal geen respect voor je nu en het feit dat hij je heeft kunnen wegjagen doet daar geen goed aan. Succes!

Kimmtjj schreef:Breghje schreef:Ik zou heel snel gaan grondwerken met je paard, daar zijn via de zoekfunctie ontzettend veel topics over te vinden. Je paard heeft totaal geen respect voor je nu en het feit dat hij je heeft kunnen wegjagen doet daar geen goed aan. Succes!
Bedankt![]()
Als ik was blijven staan.. Was ik nu dood geweest denk ik..!
) dat je dat gedrag niet meer pikt. eva1969 schreef:Hoe lang heb je deze pony al, hoe oud is je pony, zijn er veranderingen in zijn leefwijze enz. enz. Beetje moeilijk te zeggen zo. Ik zou me wel even verdiepen in pony- en paardengedrag, een pony is geen mens en dat jij er van maakt dat ie je 'zielig nakeek zo van kom terug' vind ik een beetje pennyachtig
KiWiKo schreef:hoe oud ben jij ???
Kimmtjj schreef:KiWiKo schreef:hoe oud ben jij ???
13
KiWiKo schreef:dan is het heel begrijpelijk dat je zo een reactie geeft, tis ook niet niks!!
heb je een volwassene die met je mee kan?
KiWiKo schreef:dat zie je in iedergeval heel goed, ik hoop dat je snel iemand vind die je hiermee kan helpen......... succes