Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

illieJ schreef:kost minder tijd maar het mag officieel niet, ik ben er een keer flink op afgekeurd toen ik gelijk de bak uit ging! voor het bij A de rijbaan verlaten had ik een 2 of een 3 met als commentaar "tot A doorrijden!!"
MoonenL schreef:illieJ schreef:kost minder tijd maar het mag officieel niet, ik ben er een keer flink op afgekeurd toen ik gelijk de bak uit ging! voor het bij A de rijbaan verlaten had ik een 2 of een 3 met als commentaar "tot A doorrijden!!"
Hoe kan je daar een cijfer voor krijgen als het niet beoordeeld word? Weet niet hoe lang het geleden is dat dat gebeurd. maar voor het onderdeel bij A de rijbaan verlaten worden geen punten toe gekend.
Dus eigenlijk is de proef na het groeten afgelopen.
Manoeska schreef:Bij onze vereniging wordt er een afspraak gemaakt met de jury dat iedereen niet meer naar A gaat vanwege tijdbesparing. Maar iedereen krijg dit te horen van de ringmeester voordat ze de proef ingaan.
illieJ schreef:kost minder tijd maar het mag officieel niet, ik ben er een keer flink op afgekeurd toen ik gelijk de bak uit ging! voor het bij A de rijbaan verlaten had ik een 2 of een 3 met als commentaar "tot A doorrijden!!"
maar ik dacht dat dat moest
) roept mijn lerares*(die voorlas) ja kom maar hoor je hoeft niet helemaal zo te lopen