Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan zou ik als paard ook eens even tussenbeide komen voordat ik helemaal op de achtergrond terecht zou komen 
Wiesje schreef:Ik sluit me bij aerdenhout aan. je paard kent geen jaloezie en zal uitsluitend reageren op lichaamshouding van jou en je vriend. Ik vraag me trouwens ook af waarom je met je vriend moet knuffelen als je bij de paard bent. Maar dat is misschien weer heel een andere discussieDan zou ik als paard ook eens even tussenbeide komen voordat ik helemaal op de achtergrond terecht zou komen
Maar goed, doe gewoon normaal tegen je paard als je vriend mee is. Komt het allemaal goed.
).
) Maar zij heeft sowieso een probleem met mannen eigenlijk, of dat nu mijn vriend is, de stalhouder, of mijn vader..
)
) idd hem laten poetsen en wandelen, longeren, en corrigeren bij het eerst oor dat naar achter gaat, geen speling, en dit op den duur ook hem(terwijl jij uit zicht bent) laten doen. Als hij mensen er vanaf gooit, zou ik eerst wat een lesjes op een ander paard doen, dat mocht hij het toch niet accepteren, je vriend er niet meteen afstuitert..