Ik ga nog eens een poging wagen ookal is Joyce inmiddels verkocht. Ik zou namelijk graag willen weten waar ze vandaan komt. We hebben haar in 2002 van handelaar Margo uit Waterringe gekocht. Ze was toen 2,5 jaar oud volgens veearts raport ookal was de handelaar ervan overtuigt dat ze 4/5 jaar oud was. Ze zag er heel goed uit, ze had een mooie vacht en goed verzorgde hoeven. We weten wel dat ze daar door verzorgstertjes uit de buurt werd gepoetst en dat die er ookal een paar keer op hadden gezeten (omdat ze dachten dat ze 5 was) ook is ze vermoedelijk voor de kar geweest daar. Ze was toen ongeveer 1.27 meter, maar ze is later uitgegroeid tot 1.31. Ze heeft een klein kolletje midden op haar hoofd en een zandsnuitje. Verder heeft ze geen aftekeningen. Opvallend is dat ze een groot litteken onder haar oog had. Ze was op stal soms wat zuur en toen we haar kochten had ze ook voernijd. Daar werd ze 'de grote vos' of 'Vosje' genoemd. Margo vertelde ons dat ze van een boer op een weilandje kwam, maar dit betwijfelden we aangezien ze niet de exacte leeftijd kenden (tsja als boer zal je niet de exacte datum onhouden, maar als je zo'n pony aan een handelaar verkoopt moet je wel weten dat zo'n diertje geen 5 maar 2 is) en door het grote litteken onder haar oog. We hebben 600 euro voor haar betaald toen. Ze was toen niet gechipt, dat hebben wij gedaan. Joyce vind het leuk om gereden te worden, maar tuttelen vind ze minder, lekker poetsen of vlechten wel, maar overdreven geknuffeld worden vind ze gewoon niet prettig. Ken je Joyce voor wij haar kochten reageer dan alsjeblieft. Hier nog 2 foto's:
Hier zie je het litteken onder haar oog:

Hier hadden we haar ongeveer een week:

Foto van onder het zadel:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JCI8QXA.jpg
Ik hoop dat ik nu eindelijk te weten kom waar ze vandaan komt.
Groetjes Milou