Ervaringen HH balance deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Refagreni

Ervaringen HH balance deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 22:59

Ik heb een balance deken op het oog en ben erg benieuwd naar de ademende vermogens. Heb de vraag voorgelegd aan Harry's horse. Het eerste antwoord was slecht en het tweede antwoord was zeker goed te gebruiken als zweetdeken. Gestoord
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet. Mocht iemand ervaringen hebben dan wil ik dat graag weten. Ook of de deken erg warm is.

Buckje

Re: Ervaringen HH balance deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 10:58

Jij hebt het over die zweetdeken ? Of winterdeken daar word ik niet helemaal duidelijk van in je verhaal.

Ik heb die zweetdeken gehad voor mijn haflinger, Ik vond hem behoorlijk stijf, En hij lag voor geen meter op mijn pony, Na 2 weken gebruik heb ik hem de deur uit gedaan. Hij was overigens wel lekker warm. Maar op zijn kont en bij de borst viel hij niet mooi.

Kapi_Dust

Re: Ervaringen HH balance deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:02

ik denk dat je het over deze deken hebt:
Afbeelding

Die deken is lekker warm, maar door de binnenstof kan hij ook goed de warmte afgeven.

Ik had hem bij de pony in gebruik als staldeken en bij mijn paard alleen als zweetdeken/onderdeken.

Ik ben er erg enthousiast over. Maar ze vallen wel iets kleiner dan een 'normale' deken.