Hoi dit is nogal dringend !!! k'zoek een thema voor carnavaljumping en indiaan of cowboy wordt nogal vaak gebruikt dus ik zou iets origineels moeten hebben maar ik moet er ook mee kunnen rijden iemand idee ??
Had mijn pony opgeschminkt met indianentekens en alleen een bitje met bakstuk en teugels. Zonder zadel een parcours gesprongen. Was eerste in originaliteit en won ook het springen.
Maar dat ik wel 15 jaar geleden.
Een vriendin had haar witte pony ooit omgedoopt tot koe incl. uier tussen de achtebenen.
ik ben 2 weken geleden vis en zeemirmin geweest... Mijn paard was een vis en ik en zeemirmin... ik heb foto's op http://www.iris-calvin.hyves.nl als je wil kan je het pakje kopen haha
haha zoiets heb ik ook in de nabijetoekomst. Maar ik ga denk als Ridder (mannelijk hea ) en voor de vrouw vind ik kabouters, mario, en prinsesen altijd wel humor..
Ik was bij de Pas de Deux op mijn manege als engel gegaan en mijn vriendin als duivel. Er waren ook: - Theo en Thea - Bananen - Een jonkvrouw en een ridder - Smurf en smurfin - Heksen - Twee vrouwen met een poncho aan . Dat zou ik niet doen, want het zag er oersaai uit .