Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shull schreef:waarom denk je dat ie misschien stuk is????
Ik denk wel dat ene cap echt wel wat kan hebben, anders zou je na elke val een nieuwe moeten kopen........nee vast niet nodig!
Lenneke_ schreef:Ik zou een nieuwe kopen. Kost weer even wat, maar als je de volgende keer weer op je hoofd valt en er iets aan over houdt doordat je cap toch niet goed meer was ben je veel verder van huis. Het gaat wel om je hoofd.
een nieuwe halen dus! Lenneke_ schreef:Je hebt al een goedgekeurde cap voor 15 euro.
Er kan ook een hele kleine barst in zitten, die kan je niet zien of voelen maar is wel een zwakke plek

zorro schreef:Ik geloof niet dat je een cap kan laten scannen of hij nog heel is,
Maarja je zal maar net een nieuwe cap hebben gekocht van 200 euro.. gollempje schreef:waar zie jij die goedkope caps
Carlijnnn schreef:Shull schreef:waarom denk je dat ie misschien stuk is????
Ik denk wel dat ene cap echt wel wat kan hebben, anders zou je na elke val een nieuwe moeten kopen........nee vast niet nodig!
omdat je altijd hoord dat na een val de bescherming van een cap weg is en je net zo goed zonder kan rijden.