[EG] Kentucky, Donkerbruine/zwarte Draver merrie 15 jaar, 1.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angeltjuhhhh

[EG] Kentucky, Donkerbruine/zwarte Draver merrie 15 jaar, 1.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 00:17

Heyhey,

Ik heb mijn pony 11 jaar geleden gekocht op de paardenmarkt in Den Bosch.
Ze werd toen verkocht door een handelaar voor vrouw en haar kind/kinderen. ( 1 kind was er toen bij kan me alleen niet herinneren of dat een jongen of meisje was...) Ik geloof dat Kentucky verkocht moest worden omdat haar man overleden was en ze daardoor moesten verhuizen naar een flat. De handelaar kwam volgens mij uit het dorpje Zeeland. De vrouw wilde graag dat de pony Kentucky bleef heten en wilde graag blijven horen hoe het met haar ging. We hebben toen haar telefoonnummer gekregen, maar het briefje zijn we kwijt geraakt Verdrietig . We Kentucky gekocht met inruil van mijn oude pony. Die was toen al zo'n 25 jaar. Witte vliegenschimmel c-pony die Cindy heette. De handelaar had zijn zoontje bij. Kentucky was toen 4 jaar. In de winter is ze zwart. In de zomer heel donkerbruin. Ze heeft geen aftekeningen alleen 1 hele kleine witte kroonrandjes achter. En zoals de naam van het topic al zegt een draver. Ze had ook wat moeite met de galop in het begin.
Dus komt dit verhaal iemand bekend voor laat het me aub weten.
Zou graag willen laten weten dat alles heel goed gaat met Puk! Ze heet nog steeds Kentucky, Puk is mijn koosnaampje voor d'r Bloos
Hier nog wat foto's...Moet wel even erbij zeggen dat ze toen we haar kregen nog echt een slank draver uiterlijk had. Ze is inmiddels veel voller

Puk in de winter
Afbeelding

Puk in de zomer
Afbeelding

Nogmaals Puk in de zomer
http://members.home.nl/evelien.frijters/naamloos10.jpg

Groetjes Evelien

Hehe Ze heeft dus 2 witte kroonrandjes achter...typfoutje en ze is een e-pony van 1.55m...........