Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
ikke schreef:Gelukkig ben ik niet iedereen.
Mijn trailer remt strak, zit goed in het vet en wordt voor en na ELK GEBRUIK onderhouden! Vet op de koppeling, controle op remmen, bandenspanning, verlichting en wiellagerspeling. Kost me een half uurtje per keer.
Vannavond nog de verlichting gecheckt, ik heb 'm volgende week weer nodig.........
Hoeveel bespaar ik me trouwens met deze zelfwerkzaamheid? Is eigenlijk ook wel eens leuk om te weten.........
imker schreef:Ikke, ik begrijp je verhaal, maar niet iedereen is zo op de hoogte van de technische staat van zijn/haar aanhanger/trailer.
Die van mij gaat iig ieder jaar naar de PAC!!K (Periodieke Aanhanger en Caravan Keuring). Vaak gaat hij tussendoor ook nog een keer, als ik zeker wil zijn dat er (n)iets aan gedaan moet worden.
Uiteraard hebben wij ook een oldtimer trailer, maar wel met een nieuwe bodem en helemaal spik en span (al ben ik iets minder weg van het uiterlijk, maar dat is niet zo belangrijk) Lenneke_ schreef:Makkelijk zo'n vader die als hobby oude auto's restaureertUiteraard hebben wij ook een oldtimer trailer, maar wel met een nieuwe bodem en helemaal spik en span (al ben ik iets minder weg van het uiterlijk, maar dat is niet zo belangrijk)