Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Daarnaast kun je er mooi mee door de wei tuffen
.

. 
En daarna achterop gezeten bij een stal genootje maar dies pas 15 dus die was een btje overmoedig, zaten we echt op een haar na niet in het hek... Maar verder zkers top zo'n quad, stal eigenaar moest laatst van wat bomen takken kappen heeft ie der achtergeknoopt en zo het weiland uitgereden, scheelt toch een hoop werk en zo'n ding is ook niet gigantisch duur en neemt weinig ruimte in
. Quad gaan ook harder. Ik zit al op marktplaats te kijken naar quads. Maar wat is nou goed ? 2 of 4 takt. Hoeveel CC ? Ik heb er totaal geen verstand van
. meggiemeg schreef:De bak aanslepen zal best gaan maar echt goed zoals met de tractor zal het niet gaan. Je kan de sleep bijvoorbeeld niet optillen en zo goed in de hoeken plaatsen zoals bij de tractor.
PollyB schreef:Hahaha ja. Quad gaan ook harder. Ik zit al op marktplaats te kijken naar quads. Maar wat is nou goed ? 2 of 4 takt. Hoeveel CC ? Ik heb er totaal geen verstand van
.