Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,ik weet niet waar, hoe, en wie ,maar mischien mede bokkers wel??
Eef1400 schreef:Hoe komt het dat je zoveel valt dan? Kun je niet goed blijven zitten?
fuego3 schreef:nee , volgensmij is daar niets voor , maar heb wel gehoord dat er lessen zijn in goed en ontspannen vallen,ik weet niet waar, hoe, en wie ,maar mischien mede bokkers wel??
^^
.. little problem:)
Eef1400 schreef:als daar iets tussen zit ja dat is nogal raar.
Ik zoek een mooi plekje in de bak uit en denk ,, daar maar en laat me vallen , vrij ontspannen voor zo ver mogelijk.
.
fuego3 schreef:Het probleem is vaak dat iemand die valt echt alle spieren strak trekt om er maar voor te zorgen , te blijven zitten,,![]()
![]()
Ik zelf heb dit niet , ik val niet graag dus zal eerst proberen te blijven zitten natuurlijk.
Maar er zijn van die momenten dat je weet,, dat hoe erg je je best ook gaat doen,,,het gaat je nooit lukken om te blijven zitten![]()
Ik zoek een mooi plekje in de bak uit en denk ,, daar maar en laat me vallen , vrij ontspannen voor zo ver mogelijk.
ik moet al ergens tegen aan komen maar, anders heb ik weinig last van mijn spiertjes

.
komt door de houding denk ik ofzo