Ervaringen met Petrie Polo in het bruin?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jodphur2006

Ervaringen met Petrie Polo in het bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 11:53

Hallo,

ik ben aan het overwegen om naast mijn paar Petrie Elegance ook de Petrie Polo in het bruin aan te schaffen. Ik wil wl eens een ander kleurtje en het is daarnaast ook nog eens een mooie veelzijdigheids rijlaars (smaken verschillen natuurlijk). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben qua pasvorm, kleur slijtage?

Alle ervaringen positief als negatief zijn van harte welkom!

Dank!

Sies

Re: Ervaringen met Petrie Polo in het bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:03

Ik heb de zwarte polo's in het rundleer.
Had bij het aanmeten gevraagd om niet te hoog aan te meten, toch zijn ze nog aardig hoog ( wil er ook mee springen).
Pasvorm is super (half maatwerk) loopt lekker. Denk alleen dat het riempje van het gespje wel erg slap is.
Dit rafelt nu al een beetje heb ze ongeveer 20 x gedragen en 2x mee gereden.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:07

Ik heb de Petrie Polo in cognac. Ik vind het echt super fijne laarzen. Alleen zou de boog voor het mooie nog ietsje hoger mogen.
Ik heb nu wel de Petrie Elegance in het middle brown besteld... Echt een hele mooie kleur, moet je maar eens naar de kleurenstaaltjes in de winkel vragen *LOL*.

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 19:55

hoi,

Mijn petrie polo laarzen zijn binnen en heb ze nu maar ze zijn nog erg stijf ben normaal super soepele laarzen gewend hoe kan ik ze het beste inlopen?