hebben jullie een camera in je trailer>

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

connie1964

hebben jullie een camera in je trailer>

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 11:40

ik kan van iemand een camera krijgen voor in de trailer.Hebben jullie dat ook.t Lijkt me zo dat als ie wat langer op de trailer staat dat je m in de gaten kan houden?
Of is dit een overbodige luxe..?

Sugar_SL

Re: hebben jullie een camera in je trailer>

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:14

wij hebben gedacht om dat in onze trailler te zetten...zo kan je altijd je paardje in de gaten houden en als er iets scheeld kan je onmiddellijk stoppen Knipoog
maar ik vraag mij ook af als mensen dit gebruiken Tong uitsteken ben benieuw

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:21

Ik heb er wel 1 in laten bouwen, nadat mijn 3-jarige in paniek raakte toen een vrachtwagen begon te kleven.

Daarnaast is het erg prettig als je met hengsten of veulens rijdt, vind ik persoonlijk.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:44

Wij hebben het ook zelf ingebouwd, hij is afneembaar dus lekker veilig ook ivm met diefstal. Ik vind het heerlijk, kan kijken wanneer ik wil en vooral als ik er pony's in heb staan die niet zo vaak op de trailer gestaan hebben. Of zoals binnenkort als we een pony uit Belgei gaan halen erg prettig als je zo'n lange rit hebt en je kan de boel ind e gaten houden.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:55

'Mijn' eigenaar heeft er ook eentje voor in de trailer, via via gekregen en er vorig jaar ingebouwd toen we de jongste gingen afspenen. Blondy ging samen met Mams op de trailer en zou een heel end verderop bij anderen 'achtergelaten' worden. Met dat cameraatje konden we in de auto mooi zien wat ie zou doen, en op de terugweg wat de merrie zou doen.
Nah, vrij weinig allebei dus, gelukkig.
Maar toch een prettig idee, dat als de trailer ineens heen en weer gaat, je vanaf de voorbank al kunt zien dat dat komt doordat er een bok het hooinet probeert te vermoorden en niet omdat er een veulen een ontsnappingspoging doet...
Een prettige luxe dus, zo'n trailer camera, ik zou het doen...(al was het alleen maar voor het vermaak als de rit lang duurt Haha! )

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:57

wij hebben er sinds kort ook 1, vind het wel fijn Lachen

kun je tenminste zien wat er gebeurd enzo...

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:25

Ja, ik gebruik het in mijn bedrijf. Werkt super en ik ben er heel tevreden over. Ik adviseer alleen geen draadloze modellen, omdat deze nogal storingsgevoelig zijn. Daarbij zijn de zwart/witmonitors met infrarood véél beter als het donker is.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 21:53

wij krijgen er een idd met draadjes.k Merk aan jullie dat t gewoon voor jezelf een veiliger gevoel geeft zeker op langere afstanden.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 10:11

ík wil iig niet meer zonder rijden. Omdat ik nooit precies weet wie/wat ik in mijn trailer krijg, is het voor mij een groot voordeel om te kunnen zien wat een dier onderweg doet.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:56

connie1964 schreef:
wij krijgen er een idd met draadjes.k Merk aan jullie dat t gewoon voor jezelf een veiliger gevoel geeft zeker op langere afstanden.

Nou nee, om eerlijk te zijn heb ik 't nooit gemist. Ik zie het meer als leuk hebbeding, omdat ik toch een camera rechts van de vrachtwagen wil (dode hoek), kan ik er binnen ook wel eentje ophangen, en dan achter ook, heb ik gelijk ook een achteruitrijcamera.
Voor de verlichting heb ik geen infrarood nodig, ik hang gewoon een paar 36W TL-lampen in de wagen met een omvormer 12V - 230V. Heb ik tenminste LICHT in de wagen.........

Dat Imker professioneel hier anders over denkt, vind ik niet raar. Ik weet wat ik op de wagen heb, dat is voor Imker elke keer maar weer afwachten.
Laatst bijgewerkt door ikke op 11-02-08 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:58

Ik ben erg blij met m'n camera. Hij is aangesloten op het lichtnet en werkt super Lachen Ik zit een stuk rustiger in de auto als ik gebonk hoor en ik zie dat m'n paard gewoon met z'n voorbeen staat te schrapen en ondertussen op z'n dooie gemak hooi kauwt en uit het raampje kijkt. Anders denk ik bij ieder geluid dat ie is omgedonderd Nagelbijten / Gniffelen

misz_tashaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:24

Wij hebben ook een camera in de trailer, echt idiaal!! Hij is aangesloten op ons schermpje van de navigatie dan kan je het zodra de trailer erachterzit omschakelen! met kleur en wel met draadjes.. en inderdaad als je iets voelt lijkt het stukke erger dan dat het is als je dan naar de camera kijkt!