Tel daarbij op een fantastische voorbereiding...NOT (donderdag en vrijdag niet gereden, door de verhuizing. En bij prakkie betekent dat een echt Bom-melding...

De planning was om rong 9 uur op stal te zijn, ff longeren, wassen, vlechten, spullen in de vrachtwagen en om half 11 wegrijden. Nou, het wegrijden om half 11 is gelukt, maar de rest niet...Ik kwam, doordat het thuis nog een chaos is, om kwart over 10 aan op stal. Ik heb een zooi antiklit in de staart gesprayd, spullen in de vrachtwagen gegooid, paard in de transportkappen gezet, op de wagen gezet, en ben weggereden.
Kwam daar zonder verdere chaotische voorvallen rond half 12 aan. Ben me gaan inshrijven en daarna gan vlechten...Jaja was heel relaxed, zo op wedstrijd gaan.

Om 10 over 1 mocht ik mn proef in. Ze liep heel fijn en zo goed als foutloos (paar hele kleine foutjes). Ik was dus erg tevreden, zeker na zo'n voorbereiding...

De prijsuitreiking was om kwart over 2. Ze begonnen met de laatste (8e) plaats met 153 punten...My god, dacht ik, als ik dat maar niet heb...
Gelukkig was dat niet het geval...
Ik was 1e met 203 punten...ik was helemaal sprakeloos!! Ik had er zeven 8-en bij en een 9...
Dus een superafsluiting van een chaotische dag!!!