Wie weet welke merk een klik-systeem heeft voor de achtersta

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

themi

Wie weet welke merk een klik-systeem heeft voor de achtersta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 16:12

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een trailer waar de achterstang een klik-susteem heeft waardoor je zonder gerommel met 1 beweging de achterstang erin klikt. Ik heb deze al gezien maar...helaas het merk vergeten. Mischien dat er ook meerdere merken zijn?

Wie is heirmee bekend, kent het merk en misschien mensen die ervaringe positief / negatief hiermee hebben?

Nikka

Re: Wie weet welke merk een klik-systeem heeft voor de achtersta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:14

Ik gebruik voor mijn trailer een ketting die ik heb laten maken. Die zit aan een kant vast en klik je er aan de andere kant heel snel in.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:40

dan zet ik even een stipje. Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Zoals je deze in de nieuwere 2-paards trailers ziet vind ik wel erg handig. Mijn paard gaat nog wel eens tegen de achterstang hangen, en je moet m er echt recht uittrekken, anders wil het haast niet.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:55

In mijn Westfalia Jupiter zit een soort hendeltje wat je naar achteren moet trekken voor je de stang erin kunt laten zakken. Vervolgens als je het hendeltje los laat zit 'ie op slot. Bedoel je zoiets?

themi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 23:55

Ik denk dat de trailer van Liesje inderdaad het systeem heeft wat ik bedoel. Ik ga even zoeken op internet voor meer info. Bedankt! Dit was alleen niet het merk wat ik gezien heb, zijn er meer merken?