[PG] Rohan, 5-jarige bruin platenbonte ruin 1.60m

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JessicaVlek

[PG] Rohan, 5-jarige bruin platenbonte ruin 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 12:21

Wie kan mij helpen???
Ik heb vorig jaar mijn paard verkocht aan een vrouw van wie ik dacht een goed adres te zijn. Ze had mij beloofd dat ze geen handelaar was. Een paar maanden later zei ze hem verkocht te hebben aan kennissen van haar in Engeland. Na wat uitzoekwerk bleek ze dus toch een handelaar te zijn en mijn paard al na 2 weken verkocht te hebben naar Engeland. Ze wil mij echter geen adres geven of een telefoonnummer. Het enige wat ik wil is weten dat hij goed terecht is gekomen, en ik wil aan zijn huidige eigenaren vertellen dat als ze hem ooit nog willen doorverkopen dat ik hem terug wil kopen. Ik wil gewoon niet dat hij de handel ingaat en van de een naar de ander gaat. Ik mis hem heel erg en heb enorm veel spijt dat ik hem ooit verkocht heb. Toen leek dat de beste optie...

Wie kan mij helpen?? Een bepaalde site of instantie misschien? Ik heb al via zijn chipnummer geprobeerd, maar dat leverder niets op.

Heel erg bedankt voor het lezen van mij verhaal en ik hoop dat iemand mij kan/wil helpen, want er is nu een jaar voorbij, maar ik kan het gewoon niet loslaten en voel me doodongelukkig.

Groetjes Jessica

Kabouterdans

Re: [PG] Rohan, 5-jarige bruin platenbonte ruin 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:38

Foto hier plaatsen is misschien een optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:22

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:28

Heel vaag herinner ik me wel een fototopic van een paard dat Rohan heette? Misschien de zoekfunctie eens uitpluizen? Ik herinner het me echt heel vaag, jammer...

[HAW] Rohan de verschrikkelijke at work Dit is een bonte Rohan?

Ik zie net dat het topic dat ik linkte van een hengst was, en geen ruin.....
Laatst bijgewerkt door Tanja op 07-02-08 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:00

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties moeten verwijderen. Ik wil nog eens wijzen op de regels van het OV forum: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*
Het is dus alleen toegestaan te reageren als je info voor de TS hebt, sterkte wensen en met zijn allen steeds maar weer om een foto vragen valt niet onder bruikbare info, deze reacties worden verwijderd.
Graag alleen nog reageren als je echt bruikbare info hebt voor de TS!