[PG] Magnum vosruin 14 jr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charmaine

[PG] Magnum vosruin 14 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 21:44

een paar jaar geleden is mijn toenmalige verzorgpaard Magnum verkocht. Na een goed jaar heb ik hem via een oproep op Marktplaats teruggevonden. Helaas kon ik toen geen afspraak maken met de nieuwe eigenaars, en ik had geen telefoonnummer gekregen. Nu, wederom een paar jaar later, ben ik toch nog steeds erg nieuwsgierig naar hoe het met hem gaat. Omschrijving:

Magnum is een donkere vos ruin. hij heeft een iets uitlopende kol en een snebje, 1 wit voetje achter ( dacht rechts, maar weet het niet meer zeker ). Zijn afstamming is Glendale x elcaro en hij wordt dit jaar 14 jaar. Verder heeft hij een paar aparte kenmerken:

als 4 jarige is hij achterover geslagen en heeft daardoor 4 doorntopwervels gebroken. Een deel van zijn schoft, vlak daarvoor, is dus vlak. Ook heeft hij klem gezeten met zijn been, waardoor hij linksvoor boven zijn knie een vochtbult heeft zitten.

ik heb Magnum gereden ( en beleerd ) van zijn 4e tot zijn 9e. Hij heeft altijd bij zijn fokker gestaan in Harmelen. Ik ben samen met Magnum M2-dressuur en L-springen geworden.

Het laatste wat ik weet is dat hij verkocht is naar Oud-Beijerland, naar mensen die er erg blij mee waren. Ze reed mee met onderlinge wedstrijden en ook ging hij mee als ze op vakantie gingen...

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het met hem is! ( Foto's heb ik helaas niet op de pc )

wie herkent dit paard?

Groetjes Charmaine

Misschien nog een aanknopingspunt:

Ik heb inmiddels via google kunnen achterhalen dat hij wordt uitgebracht door Renate Keijzer van RV Oud-Beijerland. Ze rijdt inmiddels M1 met hem. Waarschijnlijk staat hij op de Hoeksche Waard. Ik heb de vereniging gemaild en ze gaan kijken of ze mij met haar in contact kunnen brengen.

misschien is er nog iemand op bokt die haar kent???
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-02-08 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Charmaine

Re: [PG] Magnum vosruin 14 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 15:13

Hier mag een slotje op!

De huidige eigenaresse heeft zojuist contact met mij opgenomen!

Tanja

Re: [PG] Magnum vosruin 14 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:42

Gefeliciteerd!
Mocht het nou toch niet om het juiste paard blijken te gaan kun je mij een pb sturen en open ik dit topic weer.
Voor nu een slotje.