dressuurboog laarzen inkorten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

dressuurboog laarzen inkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 20:56

ik heb mooie 2ehands leren rijlaarzen gekocht, alleen de dressuurboog is me te hoog, ik vind het niet zo fijn zitten, en ook niet mooi. Nou heb ik bij mijn schoenmaker (die ook laarzen voor divoza repareert enzo) geinformeerd, en hij kan ze dus inkorten, en zegt dat dat ook wel mooi zou worden. Hij heeft in ieder geval wel ervaring met rijlaarzen enzo, omdat hij dus ook alles voor de divoza doet.

Ik ben zelf toch wel bang dat het niet mooi word, en ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit al eens hebben laten doen, en hoe dat is geworden?

sandra1977

Re: dressuurboog laarzen inkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:32

Ik heb dat ook laten doen, vond de binnenzijde iets te hoog... de laarzen waren niet genoeg ingezakt. De schoenmaker heeft toen ook iets van de boog afgehaald omdat het anders qua verhoudingen niet meer mooi stond. Moet zeggen dat het toen erg netjes gedaan was.

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 09:18

hoi inderdaad bij de schoenmaker latendoen die hebbenhier ervaring mee en de kosten zijn ook nie zo hoog als bij de ruitershop.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 09:21

ik heb mijn petrie laarzen ook laten inkorten, echt lelijk vind ik het niet!wel is mijn Ptje weg...maar dat maakt mij niet uit

ikkemijik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:14

annash heeft het volgens mij ook laten doen, maar die heeft de hele laars korter laten maken. is wel heel mooi geworden

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 11:55

Oke, dus eigelijk alleen positieve ervaringen, dat doet me goed! breng ze dan toch maar heen, opzich is het ook geen ramp mocht het niet zo mooi worden, heb ze voor het gebruik, maar het zal wel zonde zijn.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 11:59

dat is slim!
Had ik nou nooit over nagedacht hahaha

ben benieuwd hoe dat eruit ziet eigenlijk..