Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DresslOver schreef:Ben ik niet met je eens, immers behoort iedereen zich ook even te gaan melden bij de jury, en daarbij dan een veelzeggend knikje geven is weinig moeite, even netjes en net zo gemakkelijk.
Beter dan met een jong schrikachtig paard vol stress een proef beginnen.
Nibbit schreef:Dat is hier niet zo, de ringmeester geeft je naam / startnr. door aan de jury
Ik snap wel dat het makkelijker is zonder te groeten, maar het 'hoort' er toch een beetje bij.
jemaine schreef:ja als je je moet melden ligt het anders, maar ik vind het erg vreemd dat de regel is veranderd omdat jonge paarden niet stil zouden kunnen staan, dat bewijst maar eens dat deze paarden niet goed aan de hulpen staan. Dan vind ik dat het veranderd had moeten worden, dat 1 stapje wel mag en niet perse vierkant in de hogere klassen. Waarom eerst je paard moe rijden en dan pas stil kunnen staan. Je rijdt toch in? En dan sta je ook wel eens stil.
Bij mij zit de jury ergens bovenaan in een glazen hokje dus contact heb je niet, alleen het laatste oogcontact, dus groeten vind ik wel beleefd.