Joto schreef:nou het was een selectie wedstrijd, maar sinds vandaag staat paard ook met een peesblessure.
Te ver is eigenlijk niet het probleem. (Vrijdag ga ik wel gewoon heen).
Eerst zou het op 1 dag zijn, en konden ze tegelijk heen. Vandaar.
Ik val verder ook niemand aan maar vindt het wat vreemd. Want er staat dus het volgende:
Wijzigingen en/of afmelders kunnen worden doorgegeven tot 12 feb.
Afmelders na 1 feb 2008 zijn wel startgeld verschuldigd.
En de lijst stond er op 5 feb.
Kijk dat geld maakt me verder niks uit, en zal ook wel netjes betalen.
Ik snap ook dat het weer meer werk is als er afmelders zijn.
Even een uitleg...
Je hebt een sluitingsdatum en een wijzigingsdatum. De sluitingsdatum is de datum dat in principe de coupons binnen moeten zijn. Hierna worden de starlijsten geplaatst op internet.
De wijzigingsdatum is de dag dat je contact op kunt nemen met het secretariaat als je wijzigingen door wilt geven nav de geplaatste startlijst. Bijvoorbeeld als je niet kunt of als je echt niet op een bepaalde tijd kunt starten. Indien mogelijk wordt dat dan nog aangepast. Tegenwoordig gaat dit meestal via email ipv dat mensen nog bellen. Maar op het vraagprogramma richting de knhs moet een wijzigingsdatum ingevuld worden.
Echter betalen moet je altijd als je je afmeld na de sluitingsdatum.
Als het echt zo is dat eerst de beide klassen op dezelfde dag zo zijn, en dit stond ook op het vraagprogramma, dan kun je even bellen met de vraag waarom het is gewijzigd en dat je dus niet kunt. Gewoon even netjes overleggen met het secretariaat.