marin16 schreef:Ik stel mijn vraag hier gelijk in want ik had ook een aantal vragen
Moet je alles zelf in vullen vooraf dat je je coupon in stuurt? Zoals voor de wedstrijd te .... DD .... En je roepnaam en telefoonnummer?
Want als je rechts kijkt staat er ringnummer en startnummer etc. Want dit kan je weer niet in vullen. Maar er onder staat klasse en rubriek, vul je dit zelf in? Want wat nou als je blijkt dat je ineens over kan stappen na een aantal wedstrijden naar de L en je hebt op je coupons al B ingevuld?
Als het goed is, is je naam en telefoonnummer al voorgedrukt (althans bij mij wel) omdat ik dat ook heb opgegeven bij het aanvragen van mijn startkaart. Verder vul je inderdaad de plaats en datum in en de categorie waar je in uit komt (springen/dressuur/SGW). Coupons inleveren bij het secretariaat die de wedstrijd organiseert. Mocht jij je hebben opgegeven voor de B maar mag je dan al L starten omdat jij je punten hebt, dan kan je dit middels een telefoontje laten omzetten bij het secretariaat.