zowel starten op pony als paardenwedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

l0esjj

zowel starten op pony als paardenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 15:13

Hallo Bokkers,

Met mijn E-pony rijd ik Z2 dressuur bij de pony's. Nu ben ik op het moment bezig met de startkaataanvraag voor een startkaart bij de paarden met een paard, dus niet met m'n E-pony. Paard is al eerder geregistreerd geweest bij de KNHS en ik natuurlijk ook.

Ik ben inmiddels lid bij zowel onze PC als LR. Alleen nu vertelde iemand mij dat ik me opnieuw moet aanmelden bij de KNHS om een paardenstartkaart te kunnen krijgen.

Dit lijkt mij echter érg vreemd. Ik heb immers al een persoonsnummer, krijg ook de P&S al en ook via mijnknhs.nl kun je gewoon selecteren of je de gegevens van de PC of LR wil zien. Dit staat bij mij nu ik alleen lid ben van de PC ook al als ''selectiemogelijkheid'' in het menu.

Ik heb hier en daar al gezocht op bokt en op www.knhs.nl maar nergens een goed antwoord kunnen vinden. Iemand die me kan helpen?

asjemenou

Re: zowel starten op pony als paardenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:17

Dat hoeft idd niet.
Teminste, ik heb dat nooit hoeven doen toen ik van de pony`s naar de paarden ging.
Gewoon een startkaartaanvraag formulier invullen, goede kopieen erbij, en hop op de bus!

Mocht het toch niet goed zijn, dan hoor je het vanzelf.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 15:21

kijk dat dacht ik dus ook al. Vooral omdat er ook geen nieuw lidmaatschap of kosten aan zitten als je van vereniging wisseld. In feite is dit hetzelfde..
Thanx, dan sturen we het boeltje gewoon op.
Had even bevestiging nodig Bloos

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:25

Ik heb ook nooit opnieuw een aanvraag moeten doen voor de RV.. Heb alleen een startkaart aangevraagd.. en toen werd je automatisch bij de paarden lid.. Knipoog

rosjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:07

dat had ik ook maar gewoon alles opsturen die papieren enzo en normaal invulle hoe je het ook doet en toen was mn startkaart binne 3 dagen binne..

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:21

Mijn startkaart voor de paarden is ook kort geleden aangevraagd en ik heb hier ook niets over gehoord.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 09:26

Dankjewel mensen voor de bevestiging. Heb 't antwoord dus het topic mag op slot! Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 11:37

Bij deze.