Wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Casje

Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 09:23

Hoi,

ik zit er over te denken om toch eens met mijn paard westrijden te gaan rijden want hij gaat steeds lekkerder lopen.

Maar hoe zit dat met de kosten en wat heb je nodig?
Wedstrijdkleding en vervoer dat is er.

Maar ik bedoel, lid worden van een rijvereniging, startkaart, kosten per wedstrijd?
Ik ga bij de paarden starten, ben boven de 18.

Alvast bedankt,

Casje

juval

Re: Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:41

je moet inderdaad lid worden van een rijvereniging. Die regelen dan je aanmelding bij het KNHS waar je je startkaart en coupons van krijgt. Op de site van de knhs staat het allemaal goed uitgelegd.
als je je startkaart hebt kun je je gaan inschrijven voor wedstrijden. Via www.startlijsten.nl kun je dat doen.
de kosten van lidmaatschap voor een vereniging verschillen, hangt er ook van af of je er ook lessen gaat nemen, of dat je alleen voor de startkaart lid wordt. Ik betaal 68 per jaar zonder les.
Voor de khns heb je inschrijfkosten etc, voor jezelf en je paard, dat kostte me iets van 100 euro meen ik, en dan krijg je ook elke maand het tijdschrift PaardenSport thuis.
Per wedstrijd is het inschrijfgeld tussen de 6 en 10 euro per dressuurproef (springen weet ik niet).

succes met de wedstrijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:42

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:51

Startkaart paarden: €41.25
Coupons: €17.10
Registratiegelden:
mens: €3.10
paard: €22.25
Startkaartlid vereniging: €75.00 (bij de meesten dan, gewoon aantal verenigingen in je kring navragen)
Inschrijfgelden: €7.00 tot zo'n €12.00 (wisseld per wedstrijd)

Makt samen zónder de inschrijfgelden €138.70. Maar daaarvan zijn de registratiegelden eenmalig, als jij je nu inschrijft/registreerd hoef je die kosten later niet nog eens te betalen, je blijft bekend bij de KNHS. Zelfde teldt voor het paard.

Heb het een poosje geleden ook allemaal uitgezocht Knipoog

Casje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 10:02

Dank jullie wel!!

Stomme vraag hoor (ben wat dat aangaat nog een leek).
Die coupons dienen voor ....

Thx Cas

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:10

Kijk even in de FAQ. Daar worden je vragen beantwoord. Bij deze een slotje hier.