Ik zoek een gezellige trektocht waar ik eventueel mijn eigen pony mee kan nemen. (liefst waar ik tegen een prijsje ook met trailer opgehaald en gebracht kan worden ivm het niet hebben van een eigen trailer).
Ik hou van rustig rijden, dus niet constant draven en galop, maar echt lekker genieten van de natuur oid.
Wil je een aantal dagen weg of wil je er gewoon een lekkere lange dag van maken.. Wij doen één op één of twee, bosritten met onze paarden maar ook met eigen paarden op het tempo waar jij je prettig bij voelt. We kunnen je ophalen en thuisbrengen met de trailer en het ruiterpad begint achter ons huis.. Dan stippelen we een leuke dagtocht uit.. En er is niks zo lekker als relaxed van de omgeving te genieten.. We zitten in Stroe op de Veluwe.. Als je geintresseerd bent hoor ik het wel.. Groetjes Bettine
Bij stal 't Reelaer organiseren ze jongerentrektochten . Het is echt geweldig daar ! Het meebrengen van eigen pony is mogelijk. Als je mee wilt doen moet je snel contact met ze opnemen. Er zijn 8 van de 9 weken vol, en de laatste week zijn nog 5 plekken vrij! Het is echt een aanrader ! www.reelaer.nl
Ik zoek eigenlijk ook een trektocht. Ik zoek alleen iets waar ik wel paarden kan huren 3 als het kan en dan zelf kan rijden. Iemand een idee? Alvast heel erg bedankt