Waar deken wassen rond Roosendaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatie

Waar deken wassen rond Roosendaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 11:11

Omdat de winkel waar we normaal onze dekens lieten wassen, dit niet meer doet, ben ik op zoek naar een nieuw adres. Dus, waar laten jullie je dekens wassen in de omgeving van Roosendaal? En wat betalen jullie er ongeveer voor?

Alvast bedankt!

_Cassandra_

Re: Waar deken wassen rond Roosendaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:16

Ik weet dat de eigenaresse van mijn verzorgpony's het bij de Heimolen in Heerle laat doen.
Ik weet alleen niet wat zij er voor moet betalen. Maar dan kun je altijd nog zelf even contact op nemen met de heimolen en bij hun informeren wat het precies kost Lachen

Anoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 08:59

Ik wilde ook net de heimolen in Heerle als antwoord geven.

Ik heb zelf geen dekens, dus hoef ze ook niet te laten wassen, maar ik weet nog dat daar altijd een briefje bij de kassa hing over dekens wassen. De prijs weet ik ook niet voor je.

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:43

Ik heb het een aantal keer laten doen bij Naalden in Rucphen, maar dat is alweer jaren geleden dus weet niet meer precies wat het toen gekost heeft (kan trouwens ook niet met zekerheid zeggen of ze het daar nu nog wel doen, aangezien ik er al een tijd niet meer geweest ben).

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:03

Barokkie schreef:
Ik heb het een aantal keer laten doen bij Naalden in Rucphen, maar dat is alweer jaren geleden dus weet niet meer precies wat het toen gekost heeft

Ja, hier doen ze het nog. Ik heb hier pas een van mijn dekens laten wassen, ik moest 15 euro betalen.

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:39

Chebelle ruitersport in Oud Gastel. 12.50 per deken. prijs was afgelopen november 2007.