mijn paard heeft altijd op een camion gestaan dus daarom weet ik niet hoe dat moet in een trailer
Hoe binden jullie je paard vast??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aldewereld schreef:Paard vastzetten aan de voorstang en daarnaast idd nog aan 1 of 2 lijnen die vanaf de zijkanten van de trailer naar de zijkanten van het halster lopen. En zorg voor een hooinetje (hoog!) opghangen, zodat ze lekker wat kunnen knabbelen. Succes!
!!!! paardj schreef:Ik heb een trailler gekocht, maar ik weet niet hoe en waar ik mijn paard moet vastbinden
mijn paard heeft altijd op een camion gestaan dus daarom weet ik niet hoe dat moet in een trailer![]()
Aldewereld schreef:Paard vastzetten aan de voorstang en daarnaast idd nog aan 1 of 2 lijnen die vanaf de zijkanten van de trailer naar de zijkanten van het halster lopen. En zorg voor een hooinetje (hoog!) opghangen, zodat ze lekker wat kunnen knabbelen. Succes!
ikke schreef:paardj schreef:Ik heb een trailler gekocht, maar ik weet niet hoe en waar ik mijn paard moet vastbinden
mijn paard heeft altijd op een camion gestaan dus daarom weet ik niet hoe dat moet in een trailer![]()
Ehm, niet.
Maar er is in principe geen verschil tussen een vrachtwagen en een trailer.Aldewereld schreef:Paard vastzetten aan de voorstang en daarnaast idd nog aan 1 of 2 lijnen die vanaf de zijkanten van de trailer naar de zijkanten van het halster lopen. En zorg voor een hooinetje (hoog!) opghangen, zodat ze lekker wat kunnen knabbelen. Succes!
Als je trailer en paard kwijt wil, dan doe je dat! Vastzetten tussen twee lijnen aan de zijkanten is een goede methode, maar aan de voorstang is levensgevaarlijk! Die is daar namelijk helemaal niet voor bedoeld!

CarolineP schreef:Nee, je moet je paard natuurlijk niet aan de voorstang vastmaken!
Aan de zijkanten zijn speciaal voor het vast zetten ogen bevestigd!