Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
splash1999 schreef:Splash gaat altijd met bescherming de trailer op omdat ze wel eens wil pielen met inladen. Ben bang dat ze ergens achter blijft hangen dus heeft ze hoge beschermers om. Nu zakken die dingen telkens af en kan ze met regelmaat maken. Nu zijn ze al zover dat maken niet echt meer kan. Wat gebruiken julie voor bescherming en wat kan ik anders gaan gebruiken. Is in bandageren wat voor haar? Geen bescherming is geen optie. een peesbeschermer om vind ik te weinig. Graag zou ik wat advies hierin willen. Het gaat om ritten war ze soms langer in de trailer moet staan omdat we naar de andere kant van het land moeten ivm endurance wedstrijden.

AaronYve schreef:Bandageren kan natuurlijk ook maar denk dat de bescherming beter is met hoge transportbeschermers.
Heeft ze gewoon echt dunne beentjes van zichzelf dan?
Snap eigenlijk niet dat het af kan zakken, want ik gebruik deze dingen al jaren en bij eel verschillende paarden maar heb nog nooit meegemaakt dat ze afzakken.

ikke schreef:splash1999 schreef:Splash gaat altijd met bescherming de trailer op omdat ze wel eens wil pielen met inladen. Ben bang dat ze ergens achter blijft hangen dus heeft ze hoge beschermers om. Nu zakken die dingen telkens af en kan ze met regelmaat maken. Nu zijn ze al zover dat maken niet echt meer kan. Wat gebruiken julie voor bescherming en wat kan ik anders gaan gebruiken. Is in bandageren wat voor haar? Geen bescherming is geen optie. een peesbeschermer om vind ik te weinig. Graag zou ik wat advies hierin willen. Het gaat om ritten war ze soms langer in de trailer moet staan omdat we naar de andere kant van het land moeten ivm endurance wedstrijden.
Dat zou dus niet mogen. De wet EIST dat er GEEN uitstekende delen zijn waaraan een dier zich kan verwonden!
.
splash1999 schreef:nee dat gebeurt ook niet maar ze kan zich wel schampen als ze schijn terrug loopt van de klep

splash1999 schreef:heb het alleen nog nit gedaan voor het transploft