Ruitervakantie waddeneilanden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Ruitervakantie waddeneilanden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 13:20

Mijn vriendin (Aman_) en ik willen heel graag in de zomervakantie met zijn 2en naar een eiland toe en daar dan ook paardrijden. Gewoon een weekend of midweek waar paardrijden bij in zit. Het maakt niet zo veel uit op welk eiland. Weten jullie iets?

ladypaard

Re: Ruitervakantie waddeneilanden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 10:15

www.alleponykampen.nl staan ook 2, waar kampen worden gehouden, (op terschelling geloof ik) mischien hebben zo ook zo'n midweek arrangement.

astridvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:49

ik werk zelf op manege kikkert op texel. erg leuk! we hebben geen echte kampen maar je kan wel veel ritten bij ons maken, strandritten, bosritten etc.

de site is: http://www.manegekikkert.nl

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 09:08

astridvs schreef:
ik werk zelf op manege kikkert op texel. erg leuk! we hebben geen echte kampen maar je kan wel veel ritten bij ons maken, strandritten, bosritten etc.

de site is: http://www.manegekikkert.nl

Klopt! Hele leuke manege heb er afgelopen zomer gereden. Wil deze vakantie *ga met mijn ouders naar texel* er een strandrit maken! Verleden keer belde ik te laat, hoever van te voren moet ik ongeveer bellen?

Ik reed trouwens op LJ.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:11

Stal Edda op Vlieland (IJslanders) biedt ook een arrangement in samenwerking met een hotel. Voor meer info moet je even bellen! Je kan daar heerlijk rijden, mooi eiland en heel weinig verkeer. Lachen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 15:19

Wind schreef:
Stal Edda op Vlieland (IJslanders) biedt ook een arrangement in samenwerking met een hotel. Voor meer info moet je even bellen! Je kan daar heerlijk rijden, mooi eiland en heel weinig verkeer. Lachen

Ooh dat is tof met Ijslanders! Ik zal even een site ofzo opzoeken. Dankjewel! Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:47

kruzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:03

Vlieland manege de seeruiters kun je super paardrijden en met hotel erbij (golden tulip). Leuke eigenaresse en leuke paarden, buitenritten dagritten..