Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is gewoon een goed en leuk 'kamp'!
Het is gewoon een goed en leuk 'kamp'! patsur schreef:Ik ben toen op de hazelhorst in Den Ham geweest!
Was erg leuk, we werden goed begeleid en de ritten waren ook prima.
CKR schreef:O, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik ben namelijk van plan om in de zomervakantie voor mn ruiterbewijs te gaan. Ik zat ook al te kijken naar 't reelaer, en ik zag dat het ook bij les chevaux kon.
Laura1589 schreef:Dan geef ik je toch een item voor je overzicht??Het is gewoon een goed en leuk 'kamp'!
Bloempjes schreef:Ik ga dit topic even volgen!
Ik wil ook mijn ruiterbewijs halen, en het liefst ook ergens in NH, dat is tenminste een beetje in de buurt dan.
maar daar gaan wij waars. heen. Hopelijk heb je wat aan de info;p X_mareitje_x schreef:Bloempjes schreef:Ik ga dit topic even volgen!
Ik wil ook mijn ruiterbewijs halen, en het liefst ook ergens in NH, dat is tenminste een beetje in de buurt dan.
Vandaag zijn Angela en ik en nog een vriendin die ook mee gaat in maarssen weze kijken bij een manege maar die doet het alleen met eigenpaarden dus voor ons wat dat niet echt een optie, en daarna zijn we nog bij manege de kamphorst weze kijken dat is vlak bij waar we wonen en dat is wel een echte aanrader! wij gaan daar waarschijnlijk het ruiterbewijs halen, het is zo dat het het handigst is als je eerst een proef les daar rijd om te kijken op wel paard je het beste je examen kan doen. En daarna is het in 3 delen 1tje rond mei en voor de zomer en na de zomer het echte examen ofzo, dit is de site http://www.dekamphorst.nl/ je kan het best ook even contact er dan mee opnemen dan leggen ze het goed uitmaar daar gaan wij waars. heen. Hopelijk heb je wat aan de info;p
. Laura1589 schreef:Stal t Reelaer is een absolute aanrader.. Heb er zelf toen ik 12 was mn ruiterbewijs gehaald. Het is er ontzettend leuk en ze hebben een heel hoog slagingspercentage (99% ofzo)
Amrah schreef:Laura1589 schreef:Stal t Reelaer is een absolute aanrader.. Heb er zelf toen ik 12 was mn ruiterbewijs gehaald. Het is er ontzettend leuk en ze hebben een heel hoog slagingspercentage (99% ofzo)
Zeker! Heb mijn ruiterbewijs zelf daar niet gehaald maar hoor er wel veel goeds over!
!