Een jaar en anderhalve maand, 1,30.. Hoeveel nog groeien??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Een jaar en anderhalve maand, 1,30.. Hoeveel nog groeien??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 20:52

Hallo allemaal!

Een vriendinnetje van mij en ik werden toch best nieuwschierig nadat wij zelf dachten dat haar jaarling nog best een eind zou groeien, maar iemand anders zei dat ze niet erg groot zou worden!

Toen een vriendin van mij 2 jaar geleden ongeveer een D-pony van 1,45 kocht bleek het na een tijdje dat er binnen een paar weken een veulen zou zijn. Na echter 2 dagen was het veulen eral! Niemand had haar ook maar verteld dat de merrie drachtig was.

Ze heeft de vorige eigenaren er wel over gebeld, maar die zeiden dat ze geen idee hadden hoe dat kon! Niemand weet nu dus blijkbaar wie de ouders zijn.

Het jaarling merrie'tje is nu 1 jaar en anderhalve maand (15 december geboren). Hoe groot zal ze ongeveer gaan worden denken jullie? Ik kan het nergens vinden en we zijn toch zeer benieuwd! De staleigenaar zei tegen mij dat ze dacht dat ze hooguit 1,40 zou worden!

Iemand betrouwbare info?? Dus niet zomaar uit hun nek gezwetst? Niet banketstaaf bedoeld, maar we willen wat meer duidelijkheid over haar toekomstige hoogte!

Alvast bedankt,

Groetjes,

Cally

Zamora

Re: Een jaar en anderhalve maand, 1,30.. Hoeveel nog groeien??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:30

Ik denk dat je kan rekenen op 1.40-1.45m als ik naar de jonge paarden kijk die ik ken Tong uitsteken