Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Neonlight schreef:Op het moment dat je je paard verkoopt doe je er afstand van. Wil je bepaalde dingen eisen, dan moet je in mijn ogen je paard niet verkopen. Met dit bedoel ik recht op 1ste koop, uitbrengen op de hengstenkeuring of in de sport. Dat is aan de eigenaren op dat moment, en niet voor de oude eigenaar.
Ik heb er al meerdere verkocht, het is leuk als er contact gehouden wordt, maar het moet niet. Ook dat is aan de goodwill van de nieuwe eigenaar. Wil ik perse weten hoe het met een bepaalde pony gaat die ik heb verkocht, dan had ik hem gewoon niet moeten verkopen maar zelf aan moeten houden.

)Oakland1990 schreef:Mijn expony staat nog gewoon bij mij op stal, ik rijd er zelfs af en toe nog wel eens mee, eigenaars volgen de tips ook goed op etc. Met Vera wissel ik bijna wekelijks foto's uit, zelfs nog met de eerste eigenaar van Oakland die hem 5jaar geleden verkocht aan Vera.
Ik ben heel erg blij met hem, ook verhalen van vroeger krijg ik te horen, en zijn slechte kantjes. En dingen die we allebei in hen herkennen is superleuk om te delen. Daarom hou ik ook contact met haar, ze mag best weten hoe alles met 'm gaat, ze mag ook langskomen als ze dat wilt, ook al enkele keren gebeurt, en dat vidnen we allebei fijn, ik hoor van mijn eerste paard helemaal niks meer en dat vind ik heel jammer omdat dat zo'n fijn dier was. Maar dat heb je niet in de hand helaas!