Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben begonnen toen ik 20 was, en de leeftijden van reisleiders variëren van 19 tot begin 30, dus maak je geen zorgen. Je krijgt ook een trainingsweekend waarin je vanalles leert en als je wordt aangenomen ga je je eerste week met een ervaren staf op vakantie.
) en je ligt elke dag pas na twaalven in bed (kinderen in bed stoppen, zelf nog schoonmaken en nabespreken).
it_is_me schreef:Je moet een beschikbaarheid opgeven van minimaal 3 weken. Ikzelf geef altijd beschikbaarheid van minimaal een maand op (als dat mogelijk is), dan kan ik namelijk ook een weekje of een paar dagen vrij hebben. Drie kampen achter elkaar draaien vind ik namelijk te zwaar, maar er zijn er bij die negen weken achter elkaar doorgaan.Bedankt voor de leuke reacties!
Hoeveel weken zijn jullie reisleidsters geweest? Is het de bedoeling dat je minimaal 4 weken draait. Of is minder ook goed? Zit zelf namelijk aan 3 weken te denken.
Bloempjes schreef:Ik kan op de site niet vinden dat ze voor ponykampen mensen zoeken, dus vraag ik het hier maar even.
Kan je ook mee als keukenhulp zeg maar, dat je niet mee gaat op ritten, maar dat je zorgt dat alles op het kamp in orde is?

it_is_me schreef:Zoals ik het begrepen heb, zoeken ze reisleiders voor zomerkampen en volgens mij horen daar ponykampen ook bij. Of ze ook speciale keukenhulpen zoeken staat niet op de site. Wel heb ik gelezen dat koken en schoonmaken ook onder het takenpakket van de reisleiders valt.

westerdijk schreef:bij ons komen altijd mensen van vinea en dat is echt een hele gezellige club.
).