Bestaat dit, Menvakantie/kamp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Bestaat dit, Menvakantie/kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 14:30

Ik weet van vorige eigenaren dat mijn pony een hele tijd geleden betuigt is geweest (van haar 3e tot 10e levensjaar).
En aangezien ik zelf niet weet hoe ik kan mennen oid, vroeg ik me af of er zo iets bestaat als een menvakantie/kamp, waar mij de beginselen worden geleerd en evt het mennen kan worden opgefrist bij mijn pony.

Alvast bedankt!

ikke

Re: Bestaat dit, Menvakantie/kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 15:29

Verdorie, ben je net te laat. Afgelopen najaar nog een weekend mennen en voorbereiding gehad bij de NVVR.
Collega van mijn vriendin doet het ook en kan best kijken hoe goed jouw pony het nog weet.
Ik weet echter niet van een specifiek kamp waar men je leert mennen en kan kijken hoe goed je pony het nog weet.
Je kunt ook kijken of er in je buurt een cursus koetsiersbewijs wordt gegeven. Niet dat het kietsiersbewijs enig nut heeft, maar de opleidingen die ik ervan gezien heb zijn erg zinvol.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:09

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 21:31

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 08:57

Sandrina schreef:
Echwel schreef:

Daar zat ik nou ook aan te denken. Beetje prijzig, maar wel leerzaam. Veel pezier!

Alle waar is naar z'n geld. Het is een zeer luxe toko, die wat te bieden heeft; dat kost dus een paar centen. Wat ik begrepen heb, is de kwaliteit in verhouding met het prijsniveau, dus nee, die toko is niet prijzig, die biedt waar voor het geld!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:06

KNHS zomer instructie weken, die hebben ook menweken.

Jitkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:07

tuurlijk bestaat menkamp. ben ikv aak geneog naar geweest wel veel duurder dan gewoon ponykamp maar is wel 2 x zo leuk:)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 13:11

Fredt schreef:
KNHS zomer instructie weken, die hebben ook menweken.

Het probleem is denk ik dat je daarvoor al moet kunnen mennen. Dat kan ik namelijk niet, ik heb ook meerdere malen iemand geprobeerd te zoeken die me kan helpen, maar dat is zo makkelijk nog niet als je geen trailer vervoer hebt die elke week wilt rijden.