gezocht stal in de buurt van landal berkenhorst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

asfact

gezocht stal in de buurt van landal berkenhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 19:14

wie o wie kan mij helpen, wij zoeken een paardenstalling in de buurt van landal berkenhorst in kootwijk

manegés en/of pensionstallingen in de buurt van landal rabbit hill in nieuw milligen zijn ook van harte welkom

wij hebben contakt gezocht met gert van den hoorn, maar mensen die bij hun een huisje huren hebben voorang op de paardenstalling dus helaas

de paalhoeve verhuurt waarschijnlijk ook niet meer stalling apart alleen als je van hun accomodatie gebruik maakt

nou hadden wij nog de kamp gemaild, maar vraag me af of dat wat is, er moet zelf gevoerd worden en alles, dat is eigenlijk niet helemaal wat we zoeken

verder kunnen wij niks vinden dus wie weet wat, Haha!

Jet

Re: gezocht stal in de buurt van landal berkenhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:49

Bij Rabbit Hill in Nieuw Milligen is de Woody Ranch in de buurt. http://www.dewoodyranch.nl/ .
Bij Kootwijk zou ik zo een twee drie niet weten.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 23:36

bedankt ,ik gaat gauw kijken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 00:09

In Kootwijk zelf zit ook de Kamp http://dekampkootwijk.nl/modules/content/?id=1 die doen ook aan tijdelijke stalling (is mij ooit verteld). Verder zit er nog een hele chique toko in Kootwijk, maar daar ben ik de naam even van kwijt. Hier wel eens gelezen dat het een erg goede toko is.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 00:11

de woodyranch zijn wij geweest, was leuk. paardjes konden ook lekker buiten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 00:16

Sash schreef:
de woodyranch zijn wij geweest, was leuk. paardjes konden ook lekker buiten

Het is alleen vanuit Berkenhorst een stief kwartiertje gaans naar de Woodyranch.
Heeft "t Hilletje (hotel) niet ook stallingsmogelijkheden, of doen ze dat alleen voor eigen gasten?

edit: typo
Laatst bijgewerkt door ikke op 28-01-08 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 00:21

van de kamp kreeg ik een mailtje dat je alles zelf moet doen , nou vind ik dat niet erg, maar zit wel met voeren, wij gaan uiteraard dagjes uit, en moet dan rekening gaan houden met de voertijden, dat wordt lastig, dan ben je zo gebonden , en die mooie stal die je bedoelt is gert van de hoorn, maar die verhuurt zijn boksen alleen aan mensen die daar dus ook verblijven, helaas

de woody ranch ziet er ook leuk uit,

bedankt voor de tips zover, meer zijn welkom

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 00:26

kan je vanaf de woody ranch direct het bos in dat jullie weten, vanwege ons jonge paard, die is redelijk verkeersmak maar gaat liever niet over de weg

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 00:38

corinatoet schreef:
van de kamp kreeg ik een mailtje dat je alles zelf moet doen , nou vind ik dat niet erg, maar zit wel met voeren, wij gaan uiteraard dagjes uit, en moet dan rekening gaan houden met de voertijden, dat wordt lastig, dan ben je zo gebonden , en die mooie stal die je bedoelt is gert van de hoorn, maar die verhuurt zijn boksen alleen aan mensen die daar dus ook verblijven, helaas

de woody ranch ziet er ook leuk uit,

bedankt voor de tips zover, meer zijn welkom

Yep, die dus. OK, ik wist niet dat ze het alleen voor eigen gasten deden; weer wat geleerd.
Wat is trouwens het punt met voeren? Wilden zij dat er op één tijd gevoerd wordt of zo? Op zich maakt het niet uit op welk tijdstip je ze voert, al kan ik me voorstellen dat ze eigenaar het niet op prijs stelt dat je om 0.00 nog komt voeren Haha!

Wat is ondertussen trouwens de status van De Paalhoeve? Iemand?
corinatoet schreef:
kan je vanaf de woody ranch direct het bos in dat jullie weten, vanwege ons jonge paard, die is redelijk verkeersmak maar gaat liever niet over de weg

Ik ben niet onder de indruk van de Woodyrach als het gaat om z'n ligging. Als je verder dan een 1/2 uur wilt rijden, ontkom je er bijna niet aan om een grote weg over te steken.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 00:40

oh dat wordt hem dan niet, ik wil we zo de bossen inkunnen

dat van de paalhoeve is nog een beetje vaag en bij de kamp moet je zelf voeren, en ik neem aan dat ze daar een vast tijdstip voor hebben anders krijgt de één eten en de ander breekt de tent af, maar ja met dagjes uit kan je gewoon niet met zekerheid zeggen dat je op dat tijdstip er bent en eigenlijk wil ik dat ook niet, dan kan je niks ondernemen en heb je eigenlijk geen vakantie

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 01:10

corinatoet schreef:
oh dat wordt hem dan niet, ik wil we zo de bossen inkunnen

dat van de paalhoeve is nog een beetje vaag en bij de kamp moet je zelf voeren, en ik neem aan dat ze daar een vast tijdstip voor hebben anders krijgt de één eten en de ander breekt de tent af, maar ja met dagjes uit kan je gewoon niet met zekerheid zeggen dat je op dat tijdstip er bent en eigenlijk wil ik dat ook niet, dan kan je niks ondernemen en heb je eigenlijk geen vakantie

Ik zou bij de Kamp eens vragen hoe het geregeld is. Niet teveel vantevoren gaan bedenken "wat ze wel zullen doen", maar gewoon vragen wat ze doen. Misschien kun je gewoon wat klaarzetten voor je paard zodat ze het kunnen geven op voertijd, maar voor hetzelfde geld voert iedereen daar gewoon op eigen tijd. Ik heb op diverse stallen gestaan waar iedereen het krachtvoer zelf gaf als ze op stal waren. Ruwvoer werd dan wel tegelijk gegeven, maar ook daar zou je best iets voor klaar kunnen zetten/leggen.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-08 21:06

yep berichtje gehad bij de kamp en ze voeren dus niet, jammer houdt ook op dus, we zoeken nog even verder

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 09:51

De Paalhoeve doet momenteel NIETS!!! is verkocht en zijn bezig met opknappen. Stalen zijn geschilderd maar er staat momenteel niks. Zou je dus moeten informeren tegen die tijd.
Ligt naast Landal dus wel lekker....

"t Hilletje verhuurt wel boxen, ook voor mensen die er niet logeren want klanten van de Paalhoeve staan er ook.

Verder is er idd De Kamp nog
De manege en pension "Ponyvreugd" ligt ook vlakbij...
Onder de Kastanje kan ook nog
En aan het eind van de Heetweg ligt DopHeetsDel, zij verhuren ook boxen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 10:18

corinatoet schreef:
yep berichtje gehad bij de kamp en ze voeren dus niet, jammer houdt ook op dus, we zoeken nog even verder

Dan maakt het dus kennelijk ook niet uit wanneer er gevoerd wordt? So what, dan kom je toch voeren op het moment dat het jouw uitkomt. Kunnen ze dag en nacht op de wei bij de Kamp? Doe je dat, maakt het niet uit als je een dag niet voert, zolang er maar gras of hooi is.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 15:43

nou dat wordt lastig want we gaan in het najaar ikke en dan is er geen land denk ik , tenminste dat is hier in het najaar ,

en we hebben één hengst en één ruin , die zet ik niet zo makkelijk in de wei, dus het voeren blijft een probleem

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 15:45

ElCamino schreef:
De Paalhoeve doet momenteel NIETS!!! is verkocht en zijn bezig met opknappen. Stalen zijn geschilderd maar er staat momenteel niks. Zou je dus moeten informeren tegen die tijd.
Ligt naast Landal dus wel lekker....

"t Hilletje verhuurt wel boxen, ook voor mensen die er niet logeren want klanten van de Paalhoeve staan er ook.

Verder is er idd De Kamp nog
De manege en pension "Ponyvreugd" ligt ook vlakbij...
Onder de Kastanje kan ook nog
En aan het eind van de Heetweg ligt DopHeetsDel, zij verhuren ook boxen.

OK dan! super bedankt , gaat even op onderzoek uit Haha! heeft het hilletje ook een website dat jij weet

Kingsley2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 15:58

Er is op het kamp geen toezicht dus dan zou ik ze, zeker niet in het weidje zetten, Althans die man woont er bij maar hij doet niks met je paard. Wij gaan er elk voor jaar heen met een groep.

Ik zou echt het hilletje proberen hun voeren als je het klaar zet mesten moet je zelf doen, maar ik weet het niet zeker want diegene die geweest is bij ons op stal dat is alweer een paar jaar geleden. en ze zijn niet duur heb ik gehoord.

Je kan onder de kastanje proberen maar die zijn erg duur en volgens mensen bij ons op stal moet je dan ook gebruik maken van hun acomodatie.

succes

als je op www.vvvkootwijk.nl als je daar kijkt en bij acomodaties kijkt staat het hilletje en bij kamperen bij de boer kan je ook stalling huren maar ik weet niet of je dan gebruik moet maken van hun camping, dit is dan in kootwijkerbroek. je moet maar even bij die site kijken en er staan er nog een paar.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 22:38

bedankt kingsley nou dan wordt het zeker niet de kamp

en heb net het hilletje gevonden maar dan moet je bij hun wel gebruik maken van het hotel, beetje jammer,

we kijken rustig verder, bedankt voor de info

Annemiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:04

Beste Mensen, Graag willen we reageren op je advertentie van Bokt, gezocht stalling.Zelf wonen wij in Kootwijk en zijn zelf in het bezit van een paar welshpony's en twee Ezeltjes.
Deze gaan als het weer het weer toe laat dag en nacht het land op.
We hebben dus op korte termijn voor vakanties en weekende 4 ruime pony stallenbeschikbaar.
De afmeting van de stallen zijn, 230 cm hoog en 230cm bij 300cm breed de stallen zijn voorzien van een automatiche drinkbak.
De stallen zijn gelegen aan een zandweg ongeveer 80 meter van de zandverstuiving, ruiter, en menroutes gelegen. Vlakbij Landal de Berkenhorst Eigen opgang naar de stallen en een mogelijkheid tot het stallen van uw trailer.

Kosten per stal per nacht inclusief krachtvoer (brok havens) hooi,strooisel,mesten, dus de gehele verzorging van uw paard/pony ,bedragen 17.50 euro.
Mocht u vragen hebben kunt u altijd even bellen ook op Zondag, ons nummer is 06-24707701.
U kunt ook als u wilt naar de stallen komen kijken of het eventueel geschikt is voor uw paard/paarden dit omdat het eigenlijk ponystallen betreft. Met vriendelijke groetjes Annemiek

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 15:09

hé jammer , die afmetingen zijn te klein voor mijn paarden , had super mooi geweest

vlamindepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:11

Code
hoi, wij zitten in  kootwijk en we hebben ook pensionstalling en je kan zo het bos in of de hei op rijden. binnenstallen/buitenstallen/weidegang hele jaar door . kosten 20 euro p.p per dag incl. voer en uitmesten.
alleen weidegang 7,50 per paard per dag
maakt niet uit waar je overnacht.  reserveringen  via t hilletje : 0577-456581 of www.hilletje.nl

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:23

vlamindepan schreef:
Code
hoi, wij zitten in  kootwijk en we hebben ook pensionstalling en je kan zo het bos in of de hei op rijden. binnenstallen/buitenstallen/weidegang hele jaar door . kosten 20 euro p.p per dag incl. voer en uitmesten.
alleen weidegang 7,50 per paard per dag
maakt niet uit waar je overnacht.  reserveringen  via t hilletje : 0577-456581 of www.hilletje.nl

En ik kan ondertussen uit persoonlijke ervaring vermelden dat ik niet eens meer de moeite ga doen om in die buurt stalling te zoeken. Als ik daar een paar dagen wil zijn, staan mijn paarden bij 't Hilletje (en ik ook!)
Zit je aan je ontbijt, komt de dochter je even melden dat de paarden rustig zijn geweest, hun hooi en brokjes keurig hebben opgegeten en dat ze een tevreden indruk maakten (wat naar later bleek ook zo was). Waar vindt je dat nog, die persoonlijke aandacht? Nou............

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 19:58

goeie berichten, en zo op de valreep , volgende week staan onze paarden namelijk bij " t hilletje, we verblijven er een dag of 9 , we zijn wezen kijken en vonden het helemaal top, nu nog duimen voor mooi weer en het kan niet meer stuk ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:11

asfact schreef:
goeie berichten, en zo op de valreep , volgende week staan onze paarden namelijk bij " t hilletje, we verblijven er een dag of 9 , we zijn wezen kijken en vonden het helemaal top, nu nog duimen voor mooi weer en het kan niet meer stuk ;)

logeer je zelf ook bij 't Hilletje? Pas op hoor, het eten is niet heel luxe of zo, maar erg lekkkkkeeerrrrrrr :Y) :9k

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 20:15

hahahhaah nee dat niet, ik verblijf op een park van landal maar gaat het eten daar zeker proberen