Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:dat hebben ze in het andere topic toch ook al gezegd? ze moeten gewoon eerst de rangorde uitvechten... je zal hier waarschijnlijk toch de zelfde reactie's krijgen.......
niet altijd zo zeuren joh, wat zijn er toch veel zeurende mensen op de topics.. Wat maakt het nou uit dat het op hetzelfde neerkomt, mijn vraag is namelijk in deze topic; Zouden jullie ze bij elkaar doen ja of nee. aerdenhout1 schreef:Lijkt mij geen goed plan om "UM" bij de pony te zetten als het in de stal al niet goed gaat. Zet "UM" dan liever bij het veulen waar hij toch al mee speelt.
GamblersCup schreef:Zoals vele in je vorige topic allang aangeraden hebben: gewoon samen op de wei gooien, laat het ze maar uitvechten. Dan wordt de rangorde bepaald en heb je rust. Kunnen ze vriendjes worden. Zolang je het rangorde-proces in de weg zit/niet toelaat, blijf je dit gedonder houden. Bovendien vind ik het ook paardvriendelijker, want je geeft zelf aan dat je ze hierdoor uit elkaar houd en dat ze alleen op het land staan. Beetje sneu, aangezien je weet dat het kuddedieren zijn.
Maar: overleg eerst met de eigenaar van het andere paard, gooi ze het liefste samen los. Je hebt er niets aan als er eentje kreupel uit de strijd komt en je krijgt gedonder omdat de eigenaar er niets van wist.
aerdenhout1 schreef:O...je weet het dus wel?? B.N is moeilijk he??![]()
aerdenhout1 schreef:Uhm...beschaafd Nederlands? M.S taal is verboden op bokt n.l!
Beetje kinderachtig dat je zo reageert Nieek14 schreef:Dus je wilt de paarden samen in de wei doen? ik heb n boekje .. daar staat in dat je ze langzaam moet laten wennen... doe dag 1 eens gewoon je paard erbij zetten .. als ze vechten uit elkaar halen .. dag 2 weer en zo n paar dagen door .. als t beter gaat eens 1 uur of 2 bij elkaar doen en regelmatig kijken en dan zo blijven opbouwen.. als het dan slecht blijft gaan niet bij elkaar zetten..
ps. laat me weten of het is gelukt