Wanneer zit een rijbroek goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Wanneer zit een rijbroek goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 00:10

Hoi hoi,

Beetje bizarre vraag misschien, maar om eerlijk te zijn weet ik het echt niet.
Ik heb 2 rijbroeken, bij allebei de broeken moet ik mijn buik inhouden ( Clown ) om de knoopjes vast te krijgen, de lengte van de broek is helemaal super! Het vervelende is dat het erg veel pijn doet op de plek van mijn heupbot.
Heb ik een maat groter dan zijn de broekspijpen slobberig om mijn benen en zijn ze veel te lang en zit het net alsof ik mijn pyjama aan heb.

Ik weet dus echt niet wanneer de rijbroek goed zit, de rijbroek die ik heb doet aan de bovenkant alleen maar zeer en pas ik een maat groter dan lijkt het ook weer niet te passen. Hoe zot dat bij jullie?
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Natasjaa

Re: Wanneer zit een rijbroek goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:13

Bij bepaalde modellen heb ik precies ditzelfde probleem, zit t om mijn taille en kont goed, is ie veel te groot om mijn benen en anders zit hij gewoonweg veel te strak, als ik wil dat ie om mijn benen wel goed zit.
Ik heb t idee dat t per merk verschilt, probeer eens verschillende modellen uit, of in geval van nood, eens een herenmaat, die vallen wat rechter uit rond je taille Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:15

Probeer eens een ander merk of model. Daar zit veel verschil in

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 00:29

Ik heb wel verschillende modellen geprobeerd, niet veel verschillende merken. Die hadden ze helaas niet. Ik zal eens kijken of ik bij een andere ruitersportzaak meer verschillende kan vinden.
Bedankt voor de tips!