Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Dat vosje kan ik best eens gereden hebben.. Stuur maar een foto via pm, misschien herken ik em...
Ik heb vroeger ook een paar paardjes van Anja de Jong gereden toen zij nog helemaal achterin op de Bosweg (verlengde van de bijerscheweg) woonde. ik weet niet of ze daar nog steeds woont, maar ik weet inderdaad dat zij nu ook een complex heeft daar op de Bijersche, maar het zal daar volgens mij geen volle bak zijn, zo populair zijn ze niet...
Dit afsnauwen herken ik meteen!! De eerste keer doen ze zich aardig voor, maar het blijken achteraf echt gemene en oneerlijke mensen te zijn. Die famillie staat volgens mij wel bekend als ruzie makers.. Ik heb ook absoluut geen goede ervaringen met hun gehad.
Ik denk dat je dat beestje niet meer terug zal vinden via hun.. Ze verhandelden inderdaad van alles door.. Er waren toen ik er was volgens mij 2 vos welshjes. 1 van die 2 was toen verkocht en toen ik weg ben gegaan was die andere volgens mij ook verkocht..