wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smile_baby

wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 13:42

Ik zou graag wedstrijd willen rijden, maar ik weet niet helemaal of ik er klaar voor ben. Er word wel tegen mij gezegt dat, ik nu na een half jaar wel redelijk kan rijden. Maar is dat genoeg om te starten.
En ik zie wel mensen die wedstrijd rijden maar die kijken allemaal niet vrolijk.
Wordt ik dan ook zo als ik wedstrijd ga rijden? of gaat dat groeien.
Bedankt

OemmiejO

Re: wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:25

Misschien kan je eerst een paar keer onderling wedstrijden starten? Als je het dan niet leuk vindt, kan je altijd weer stoppen zonder dat je de kosten van de startkaart e.d. al betaald hebt. Haha!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:29

Ik neem aan dat je les hebt?? Dan zal je instructeur (trice) je denk ik het beste kunnen vertellen of je er klaar voor bent.
Als je echt pas een 1/2 jaar les hebt, dan ben je nog niet gevorderd genoeg, of je moet een ongelooflijk natuurtalent zijn.

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:02

denk dat je het het best aan je instructeur kan vragen. Vanaf de computer is dat nogal moeilijk beoordelen. want sommige mensen zijn na een half jaar er helemaal klaar voor en bij andere duurt het nog een tijdje langer Knipoog Lachen

sherrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:08

Zoals hierboven gezegd wordt je lesgever kan het beter beoordelen als ons

maar misschien heb je op de club onderlinge wedstrijden die zijn heel leuk en leerzaam om mee te beginnen en om te kijken of je het leuk vindt

en ik denk als de mensen een wedstrijd rijden ze heel geconcenteerd zijn want anders zouden ze nooit wedstrijd rijden als ze het niet leuk vinden Knipoog

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:09

Het doorsnijden van hoofdstellen op wedstrijden heb ik nog nooit gehoord ( oke, vroeger wel in de penny Bloos Niks te beschuldeging van jou hoor soulmates )

Als ik jou was zou ik inderdaad eerst lekker wat onderlinge wedstrijden gaan rijden, gewoon bij jou op de manege. Lekker kijken hoe dat bevalt. Je kunt altijd nog overstappen naar officiele wedstrijden.

En of jij ook zo wordt? Dat ligt helemaal aan jezelf. Als je zo niet wilt worden dan ga je toch lachend elke wedstrijd tegemoed!
De meeste mensen die zo serieus kijken die willen heel graag winnen en die doen echt mee voor de punten EDIT: OF ZIJN GEWOON GECONCENTREERD. Maar als jij een wedstrijd ingaat met de gedachte ik doe het met plezier, voor de lol en voor de ervaring. Dan ga je er al heel anders in.
En nogmaals, Je kunt worden zoals je zelf wilt worden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mias op 24-01-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:11

Ik heb er ook nog nooit van gehoord Knipoog

Als ik een "lijken gezicht" trek op concours ben ik gewoon geconcentreerd als je bijvoorbeeld vollybalt zit je ook niet de hele tijd met een big smile te vollyballen Knipoog