Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

TornadoLover schreef:En we weten allemaal wel waarop Isabell is betrapt...
Dus euhm, barst maar los!
wat vinden jullie hiervan!?

TornadoLover schreef:Excuseer maar jullie doen me twijfelen, ze sloeg toch met een zweep op het paarden hoofd?
Billy schreef:TornadoLover schreef:En we weten allemaal wel waarop Isabell is betrapt...
Dus euhm, barst maar los!
Stemmingmakerij van de bovenste plank...te triest voor woorden dit topic...
Cayenne schreef:TornadoLover schreef:Excuseer maar jullie doen me twijfelen, ze sloeg toch met een zweep op het paarden hoofd?
Nee, dat is Isabell nooit geweest, maar Christine Wells. Heeft ook meerdere malen op bokt gestaan.
Er zijn meer duitse amazones die een achternaam met een W hebben.
Vjestagirl schreef:Ik ben heel benieuwd waar Isabelle op betrapt is?

denk niet dat het slim is om daar weer over te beginnen
Marjo_x schreef:Het longeren van P&P is al veel behandeled op boktdenk niet dat het slim is om daar weer over te beginnen
Billy schreef:Dus we hebben hier een 15 jarig pennymeisje, die beschuldigt een topamazone van dingen die ze helemaal niet gedaan heeft, en als ze het fout blijkt te hebben verontschuldigt ze zich niet, maar richt haar gram gelijk op de volgende topamazone, die, of je het er mee eens bent of niet, vrijgesproken is van de beschuuldigingen die tegen haar geuit zijn.
Verder komt ze met wat algemene vaagheden....
Laat ik heel eerlijk zijn, met dit soort topics heb ik meer het idee dat TS aandacht wil dan een serieus onderwerp heeft, en ik ben altijd er benieuwd naar het niveau waarop zo iemand rijdt....
TornadoLover schreef:Het valt me de laatste tijd echt wel op.
Mensen die een naam hebben worden altijd anders beoordeelt en vaak ook beter.
Een klein voorbeeld: Anky rijdt in Jumping Mechelen, valt regelmatig uit de piaffe en wordt tóch nog eerste.
Ook Bij Isabell Werth heb ik dit gezien(Voorpagina op bokt) haar paard gaat in de galop terwijl dit niet de bedoeling was MAAR ze wordt tóch nog eerste.
Dit snap ik toch niet, het wil toch niet zeggen dat je een bekende naam hebt dat je beter rijdt dan de rest!
dus barst maar los!
Vjestagirl schreef:Ik ben heel benieuwd waar Isabelle op betrapt is?
KiWiKo schreef:Ik ben het wel met Billy eens............
Misschien komen die grote namen wel goed, omdat ze ergens iets verdomd goed doen...............
kan zomaar
daniella74 schreef:Billy schreef:Dus we hebben hier een 15 jarig pennymeisje, die beschuldigt een topamazone van dingen die ze helemaal niet gedaan heeft, en als ze het fout blijkt te hebben verontschuldigt ze zich niet, maar richt haar gram gelijk op de volgende topamazone, die, of je het er mee eens bent of niet, vrijgesproken is van de beschuuldigingen die tegen haar geuit zijn.
Verder komt ze met wat algemene vaagheden....
Laat ik heel eerlijk zijn, met dit soort topics heb ik meer het idee dat TS aandacht wil dan een serieus onderwerp heeft, en ik ben altijd er benieuwd naar het niveau waarop zo iemand rijdt....
Waar heb jij last van, ze vergist zich en waarom begin jij met modder te gooien. Niemand zegt dat jij dit topic moet volgen dus als je er een probleem mee hebt ga je toch lekker naar een ander topic.