[PG] Palermo, +/- 13 jarige bruine hannoveraan ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mvonk

[PG] Palermo, +/- 13 jarige bruine hannoveraan ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 08:14

Hallo,

Wie kan mij helpen deze grote hannoveraan ruin te vinden.
Ik heb dit paard in 1997 ( toen net uit duitsland gekomen) gekocht en heb hem begin 2001 wegens omstandigheden weer verkocht. Ik zou zo graag willen weten waar hij is.. Het houd me al een tijdje bezig heb al enige inspanning verricht maar kom niet verder. Is hij nog in nederland.. of toch terug naar duitsland.. leeft ie nog??

Ik heb hem toen de tijd Palermo genoemd, maar aangezien hij een duits papier had was het heel wat om zijn naam vast te leggen dit is dus nooit gebeurd.. ik weet dus niet of hij nog zo heet.
Hij heeft een brandmerk wat duidelijk zichtbaar is, 4 witte voeten waarvan linksachter in een puntje omhoog loopt. Ook heeft hij een witte bles.
Het gaat om een groot paard ik schat rond de 1.75 schofthoogte. Qua karakter was het echt een wereld paard, met rijden kon hij wat moeilijker zijn.. steigeren en bokken maar als je hem dan ook had dan liep hij de sterren van de hemel.

Ik heb hem begin 2001 verkocht aan een paardenhandelaar in Hulshorst zijn naam A v/d Poll. Dit ging me aan mijn hart maar had op dat moment geen keus. Ik heb zelf altijd in maarssen (vlakbij utrecht) gestaan.

Ik heb nooit goed afscheid van hem kunnen nemen, en hoop dan ook dat iemand me kan helpen.

Als u wat weet laat het me dan weten... aub...

groetjes mariska.
Afbeelding
Afbeelding

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: [PG] Palermo, +/- 13 jarige bruine hannoveraan ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 08:58

Hoi Mariska, ik denk dat Palermo een stuk groter is hoor dan 1.75.
Latoy is 1.76 en hij is een stuk groter!
Misschien ook goed te vermelden dat hij super kan springen!
Groetjes, Saskia