Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan moet je toch wel een proef kunnen rijden zonder stemhulpen.
Rhodos schreef:Onder welke steen heb je de afgelopen jaren gelegen TS?![]()
Inmiddels is dit de 'oude' kur van Anky waar ze in zingt. En ja het kan een hulpmiddel zijn en ook ja, het mag.
Kelly_ann schreef:In zekere zin heb je misschien wel gelijk.... Maar dat geldt idem voor de muziek. Als je een kür maar vaak genoeg rijdt dan zal het paard waarschijnlijk wel muziek associeren met bewegingen/overgangen die erbij horen.
dees_daan schreef:Rhodos schreef:Onder welke steen heb je de afgelopen jaren gelegen TS?![]()
Inmiddels is dit de 'oude' kur van Anky waar ze in zingt. En ja het kan een hulpmiddel zijn en ook ja, het mag.
waar gaat dit nou weer over? ik zeg dat ik dáár niet over heb nagedacht, wil niet zeggen dat ik de kur zelf nooit gezien heb toch? ik weet dat dit de oude kur is.. ben niet achtelijk, en leef ook niet in een grot of onder een steen..
Rhodos schreef:dees_daan schreef:
waar gaat dit nou weer over? ik zeg dat ik dáár niet over heb nagedacht, wil niet zeggen dat ik de kur zelf nooit gezien heb toch? ik weet dat dit de oude kur is.. ben niet achtelijk, en leef ook niet in een grot of onder een steen..
Sorry ik heb je niet willen beledigen...
Muffin_ schreef:hahaha dat ge -laalalalaalalaaaa van Anky zal het Sali wel niet als hulp hebben gezien

)