lipica laarzen, tevreden of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lipica laarzen

goede prijs/kwaliteit verhouding
32 (64%)
koop ze nooit meer
10 (20%)
liever wat duurder voor betere kwaliteit
8 (16%)

Totaal aantal stemmen: 50

EllyC

lipica laarzen, tevreden of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:43

ik lees heel veel over lipica rijlaarzen op maat, maar zie door de bomen het bos niet meer. wie is nu we of niet tevreden over deze laars.
prijs lijkt mij prima in orde.
ik zou echter liever iets meer betalen als bv de hak steviger was (gaat nu vaak te ruim zitten), de zool vd hak langer beloopbaar was en de schacht mag van mij nog harder.
leuk vindt ik de verschillende modellen en kleuren.

MISTRAL94

Re: lipica laarzen, tevreden of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:47

Ik heb ze nog niet zo lang maar ben er wel tevreden over.

owi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:59

Na dik een jaar nog heel tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 13:09

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:16

Ik heb al jaren lipica's. (lastige benen, geen zin om 600,- te betalen voor een paar passende laarzen)
Eerste waren een oud modelletje, simpele zwarte. Helaas wat te laag geworden (of ik gegroeid Haha! ), die heb ik dik 2 jaar gehad, op het laatst alleen de hak vervangen (ik liep er heel veel op). Zagen er nog super netjes uit. Tweede paar waren bruine, die zaten goed, maar vond ik veeel te donker (aangemeten bij huet) dus die heb ik ook verkocht. Toen m'n huidige bruine aan laten meten, die heb ik nu bijna een jaar en zitten echt superfijn! Ik heb pas geleden m'n wedstrijdlaarzen aan laten meten, die zijn nog niet binnen. Ik heb petri's gehad en kwalitatief vind ik de lipica's echt veel fijner, tenminste niet van die harde kachelpijpen en m'n petri's sleten als een gek. Dat ze niet kunnen tippen aan b.v konings van 500,- vind ik ook niet zo gek, een BMW rijd ook fijner dan een opel corsa, maar wil niet zeggen dat die corsa dan meteen slecht is.

willemijn14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:40

Wie heeft er verstand van ik zoek al poosje lipicas maar kan je ze ook online kopen of moet je ze in de winkel laten maken?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 13:01

Ik zou ze nooit meer kopen maar dat is puur door de slechte service. Kwaliteit kan ik nog niks over zeggen want heb ze nog niet.

Toen ik ze op kon halen waren ze veel te groot dus moesten ze terug en daar wacht ik inmiddels al 5 weken op. Dat komt bij de 8 weken die ik al had gewacht dus ik wacht inmiddels 13 weken.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 13:57

Voor mij nooit geen lipicas meer.

Alleen maar ellende gehad met die dingen uiteindelijk geld terug gehad.

Vriendin van mij had ook alleen maar ellende

Als je interesse heb in het uitgebreide verhaal graag even pb.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 13:59

Jildau schreef:
Ik zou ze nooit meer kopen maar dat is puur door de slechte service. Kwaliteit kan ik nog niks over zeggen want heb ze nog niet.

Toen ik ze op kon halen waren ze veel te groot dus moesten ze terug en daar wacht ik inmiddels al 5 weken op. Dat komt bij de 8 weken die ik al had gewacht dus ik wacht inmiddels 13 weken.

Had ik ook en na 7x aanpassen zaten ze nog niet goed.

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:51

Ook voor mij nooit meer Lipica laarzen... slechte service! Laarzen waren te groot gemaakt (4 cm!), kreeg ik de schuld dat mijn kuiten zogenaamd 4 cm waren afgenomen. Eerst maar een beetje beweren dat de laarzen moesten inzakken, maar na 2 maanden waren de laarzen nog altijd veel te groot aan mijn kuiten... kon ik nieuwe laarzen laten maken voor €200, terwijl ze al eens €350 hadden gekost, dus mooi niet gedaan. Dat worden voor mij geen Lipica laarzen meer... heb ze uiteindelijk nog voor de helft van de prijs kunnen verkopen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:54

Lieve mensen. Dit topic is uit 2008!! Hier moeten jullie zijn: [HK] Lipica Laarzen [#4]

Ik hoef overigens geen andere meer. Denk dat ik 6 of 7 paar heb, allemaal nog mooi en netjes. Petrie vind ik wel iets mooier, maar na 2 paar die niet lekker zitten hou ik het mooi bij Lipica.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:30

Nies_ schreef:
Lieve mensen. Dit topic is uit 2008!! Hier moeten jullie zijn: [HK] Lipica Laarzen [#4]

Daarom plaats ik hier een slotje.