Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), die heb ik dik 2 jaar gehad, op het laatst alleen de hak vervangen (ik liep er heel veel op). Zagen er nog super netjes uit. Tweede paar waren bruine, die zaten goed, maar vond ik veeel te donker (aangemeten bij huet) dus die heb ik ook verkocht. Toen m'n huidige bruine aan laten meten, die heb ik nu bijna een jaar en zitten echt superfijn! Ik heb pas geleden m'n wedstrijdlaarzen aan laten meten, die zijn nog niet binnen. Ik heb petri's gehad en kwalitatief vind ik de lipica's echt veel fijner, tenminste niet van die harde kachelpijpen en m'n petri's sleten als een gek. Dat ze niet kunnen tippen aan b.v konings van 500,- vind ik ook niet zo gek, een BMW rijd ook fijner dan een opel corsa, maar wil niet zeggen dat die corsa dan meteen slecht is. Jildau schreef:Ik zou ze nooit meer kopen maar dat is puur door de slechte service. Kwaliteit kan ik nog niks over zeggen want heb ze nog niet.
Toen ik ze op kon halen waren ze veel te groot dus moesten ze terug en daar wacht ik inmiddels al 5 weken op. Dat komt bij de 8 weken die ik al had gewacht dus ik wacht inmiddels 13 weken.
Nies_ schreef:Lieve mensen. Dit topic is uit 2008!! Hier moeten jullie zijn: [HK] Lipica Laarzen [#4]