Mag dit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

A_n_n_e_

Mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 18:36

Ik zit ergens mee, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vork

Ik ga 27-1 mijn eerste wedstrijd rijden met mijn pony Haha! had mij al 27-12 opgegeven. Haha!

Nu het rare, ze zeiden van die manege dat ik op de reservelijst wordt gezet(een maand van te voren en dan al op reserve Verward maar goed), omdat de mensen van hun manege laten ze voor gaan. Oke dat kan ik begrijpen, maar dan vind ik niet dat als je bij de knhs ingeschreven staat(het staan namelijk op hun wedstrijdkalender) dat je het dan kan maken, er staat namelijk gewoon dat het een open wedstrijd is.

En ze zei je hoort nog als je mee mag doen..en dan geef ik je het adres voor de coupons, maar ik heb nu nog steeds niks gehoort, en de wedstrijd is zondag al..Wat vinden jullie? Bloos ik vind eigelijk dat het niet kan..!

Iemand ook zoiets meegemaakt? of weet iets wat ik kan doen? Ik had zelf bedacht KNHS e-mailen, maar ik weet niet of zij er wat aan kunnen doen? Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door A_n_n_e_ op 21-01-08 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

iTequilai

Re: Mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:55

Ik vind het ook raar dat ze eerst de mensen van hun eingen manege eerst laten gaan. Mij lijkt het zo dat wie het eerst op geeft ook het eerste aan de beurt is. Maar het is idd vaak zo dat de vereniging vaak plaatsen vrij houd voor hun eingen leden. die vervolgens daarna kunnen zeggen of we wel of niet gaan. Maar als ik jou was zou ik even bellen of je mee kan doen. je moet er even achter aan lopen!

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 18:57

idd, ik vind het ook eigelijk wel vervelend..gelukkig heb ik wel alles geregeld al, vervoer en lezer enz. Ik ga ze nu even mailen, maar kan ik dit ook melden bij de KNHS?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:58

een maand van te voren is nog niet zo heel op tijd Nagelbijten / Gniffelen Meisje bij wie ik altijd voorlees meld zich meestal 2 maanden van te voren aan Knipoog Verder vind ik het niet zo netjes afgehandeld van die manege Scheve mond

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:00

Ik doe het wedstrijd secretariaat bij onze club, en zorg dat de coupons ongeveer 6-8 weken voor de wedstrijd de deur uitgaan. Vol is vol en in de winter zijn er nou eenmaal minder startplekken als in de zomer Knipoog

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:02

Bij onze concours, schrijven natuurlijk eigen leden ook altijd in, nu heb ik toevallig een concour gepland op 17 febr. deze stond begin januari op startlijsten en op de knhs site, helaas was ik gewoon weg binnen 10 dagen compleet vol.
Ook ik heb mensen moeten zeggen dat we al vol zitten, en tja de leden van mijn vereniging gaan niet voor, wie het eerst maalt gaat voor, maar het is logish dat mensen van de eigen vereniging het snelst kunnen zijn.

Ik denk persoonlijk niet dat de knhs daar iets mee kan of gaat doen, maar wie weet

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:04

Hilde_q schreef:
een maand van te voren is nog niet zo heel op tijd Nagelbijten / Gniffelen Meisje bij wie ik altijd voorlees meld zich meestal 2 maanden van te voren aan Knipoog Verder vind ik het niet zo netjes afgehandeld van die manege Scheve mond

ik had me al eerder opgegeven, maar ze zei dat het pas na 27-12 kon, en toen heb ik het meteen gedaan!!, en toen kwam ik meteen op de reserve lijst..!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:05

tja dan weet ik het ook niet Knipoog

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:07

Opzich vind ik het niet erg dat ze leden voor laten gaan, maar dan vindt ik persoonlijk dat je dan geen open wedstrijd op het knhs moet zetten..doe dan gesloten ofzo..! Knipoog

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:08

Het is wel een open wedstrijd maar jij was te laat met aanmelden Knipoog

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:11

Nibbit schreef:

ik verwacht dit ook wel, bedoel onze wedstrijd was ook al binnen 10 dagen vol, en als je niet weet wanneer deze op de site ofzo staat kan het al snel zijn dat je te laat bent.
Zeker in het winterseizoen

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:12

Nibbit schreef:

als je even een stukje terug kijkt zie je dat ik me al vroeg had opgegeven, maar ze zei dat het pas na 27-12 kon, en toen heb ik het gedaan!! Tong uitsteken

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:31

het mag ook neit... miet je heen bellen en zeggen wat je er van vind... dan kunnen ze je er misschien tussenplaatsenn..

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:35

Ik heb net op hun site gekeken, en toen zat ik er niet tussen..echt heel vaag..vind het ook vervelend, zit je al vanaf december op te geven(al voor de inschrijfdatum aangegeven, op de inschrijfdatum ingeschreven)en dan zit je er niet bij...
Maar ze hebben een heel strak schema dus ik denk dat ik er niet tussen kan..! jammer maar helaas, ik denk wel dat ik het ga melden bij de knhs..!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:25

Dat komt weleens vaker voor dat ze mensen van de vereniging voor laten gaan. Ja Gewoon zorgen dat je héél vroeg bent en nog bellen of je er echt bij zit.
En tsja, dat je nog steeds niet weet of je kan starten.. Je hebt zelf ook een telefoon he! Vork

Wall_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:35

Dat is wel een beetje raar. Ik zou idd even contact opnemen als ik jou was, kan nooit de bedoeling zijn. Lachen
Wel jammer als je je er zo op verheugd.

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 20:50

maarjaa..! ik ga daar gewoon niet starten meer denk ik, want ik wou me ook opgeven voor 24-2 en dus stuurde ik een mailtje, krijg ik weer dat ik na 24-1 kan opgeven, na ik ga het gewoon niet meer doen Knipoog alleen het was lekker dichtbij voor mij Tong uitsteken dan maar 10-2 mn eerste wedstrijd Haha!

Terwijl ik voor een wedstrijd van 23-3 al heb opgegeven Nagelbijten / Gniffelen en daar sta ik dus wel zeker ingeschreven Knipoog

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:25

gewoon dor gaan met wedstrjde hoor!! het is wel jammer maarjah... xxx

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 21:13

fjordlover93 schreef:
gewoon dor gaan met wedstrjde hoor!! het is wel jammer maarjah... xxx

hihi, dat ga ik wel doen hoor! Knipoog maar alleen niet meer op die manege heb ik besloten:P

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:10

oke!!

rosjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:35

Dat gebeurd heel vaak!!!
bij ons moeten we al snachts om twaalf uur opgeven op te kunnen starten als het vraagprogramma op internet staat!!
en binne een dag is het vol de ruiters van de eigenvereniniging die een dag later aan komen zetten kunnen er gewoon bij maar datkomt omdat erheel veel vereninging word gedaan dus dan neemt iedereen het over!!

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:19

woow dat is dan wel heel erg snel..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:38

Heel erg oud topic.